تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
کد خبر : 55228

وزیر صمت: صنعت خودرو را ظرف ۳ تا ۴ سال آینده به افتخار ملی تبدیل می‌کنم

وزیر صمت: صنعت خودرو را ظرف ۳ تا ۴ سال آینده به افتخار ملی تبدیل می‌کنم

وزیر صمت: صنعت خودرو را ظرف ۳ تا ۴ سال آینده به افتخار ملی تبدیل می‌کنموزیر صنعت، معدن و تجارت دولت رئیسی اخیرا در جلسه رای اعتماد خود وعده داد صنعت خودرو را ظرف ۳ تا ۴ سال آینده به افتخار ملی تبدیل ک..

صنعت خودرووزیر صمت: صنعت خودرو را ظرف ۳ تا ۴ سال آینده به افتخار ملی تبدیل می‌کنم

وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت رئیسی اخیرا در جلسه رای اعتماد خود وعده داد صنعت خودرو را ظرف ۳ تا ۴ سال آینده به افتخار ملی تبدیل کند.

سید رضا فاطمی امین که به تازگی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت انتخاب شد اخیرا در جلسه رای اعتماد خود اعلام کرد تا آذر ماه سال جاری تعهدات معوق مرتبط با خودروسازان را پاسخ خواهیم داد. وی افزود سبد خودرویی با مصرف کمتر از ۸ لیتر به ازی ۱۰۰ کیلومتر را نیز به بازار عرضه خواهیم کرد و انشاالله در افق ۱۴۰۴ در قله‌ای از صنعت خودرو با افتخار خواهیم ایستاد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه گفته‌های خود بیان کرد تحریم‌های داخلی را بر خواهیم داشت و تحریم‌های خارجی را نیز خنثی خواهیم کرد که این مهم در مورد بنزین نیز تجربه شد. وی افزود موضوعات مربوط به دوگانه‌سوز کردن خودروها، کارت سوخت و خودروهای فرسوده با وجود تمام تحریم‌های آمریکا عملی شد که تجربه موفقی محسوب می‌شود.

تبدیل صنعت خودرو به افتخار ملی

سید رضا فاطمی امین در ادامه گفته‌های خود بیان کرد:

در مسیر فعالیت‌های صنعت خودرو، برنامه ۶ ماهه و ۲ ساله داریم که با اجرای برنامه ۲ ساله ظرف ۳ یا ۴ سال دیگر صنعت خودرو افتخار ملی خواهد شد. مشکلات صنعت خودرو را در ۳ گروه عدم رقابتی بودن این صنعت، تولید پایین و ساختارهای مدیریتی و اقتصادی باید خلاصه کرد. دولت نباید در صنعت خودرو بنگاه‌داری کند، نباید مدیران شرکت‌‌های خودروساز را ما انتخاب کنیم بلکه خود سهامداران باید مدیران را انتخاب کنند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.