تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
کد خبر : 56027

وزیر ارتباطات: مخابرات در توسعه شبکه ملی اطلاعات نقش بسیار مهمی دارد

وزیر ارتباطات: مخابرات در توسعه شبکه ملی اطلاعات نقش بسیار مهمی دارد

وزیر ارتباطات: مخابرات در توسعه شبکه ملی اطلاعات نقش بسیار مهمی داردعیسی زارع پور، وزیر ارتباطات کشور عنوان کرد برای توسعه شبکه ملی اطلاعات نیازمند همکاری همه‌جانبه و گسترده با شرکت مخابرات هستیم.
عیس..

توسعه شبکه ملی اطلاعاتوزیر ارتباطات: مخابرات در توسعه شبکه ملی اطلاعات نقش بسیار مهمی دارد

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات کشور عنوان کرد برای توسعه شبکه ملی اطلاعات نیازمند همکاری همه‌جانبه و گسترده با شرکت مخابرات هستیم.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تازه‌ترین جلسه خود با اعضای شرکت مخابرات عنوان کرد که امیدوار هستم این جلسه آغاز مشارکت گسترده با مخابرات و از بین رفتن مشکلات باشد. مخابرات ایران در توسعه شبکه ملی اطلاعات نقش بسیاری مهمی دارد و شاید مهم‌ترین بخش در این زمینه باشد.

توسعه شبکه ملی اطلاعات یک پروژه ملی محسوب می‌شود

در حال حاضر کشورهای توسعه یافته جهان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا برای دفاع از حقوق مردم خود شبکه ملی اطلاعات را به مرحله اجرا برسانند و این شبکه یک پروژه ملی محسوب می‌شود. ایران نیز باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا برای دفاع از حقوق شهروندان خود این طرح را که اجرایی کند. تحقق این طرح بدون همکاری و مشارکت مخابرات قابل اجرا نمی‌شود و از این رو وزارت ارتباطات باید تلاش کند تا همکاری گسترده‌ای را با مخابرات برای اجرای این امر صورت دهد.

زارع پور در ادامه با اشاره به این که ارتباطات ثابت و سایر تاکنون یکسان نبوده است عنوان کرد که هیچ‌یک از کشورهای دنیا تنها هدفشان توسعه اینترنت سیار نیست و اینترنت ثابت را هم مورد توجه قرار می‌دهند. اگر پیشرفت در زمینه ارتباطات ثابت با اعمال تصمیم‌های سروقت و مهم محقق نشود در آینده ارتباطات نیز مانند بسیاری از بخش‌های دیگر از جمله حوزه برق با مشکل مواجه خواهد شد. از این رو باید تمام مسئولان مربوطه تصمیم‌های کاربردی و قابل اجرایی را برای این بخش اعمال کنند.

وزیر ارتباطات در ادامه عنوان کرد که اکنون تمام بخش‌ها در تلاش هستند تا بتوانند کشور را از مشکلات نجات دهند و ما می‌توانیم با مشارکت گسترده فضای مجازی در تراز انقلاب ایجاد کنیم که بخش‌های دیگر نیز بتوانند از آن تأثیرپذیر باشند.

رفع مشکلات مخابرات با تشکیل کارگروه

زارع پور در ادامه عنوان کرد ما برای بررسی، برطرف کردن مشکلات و دغدغه‌های مخابرات نیازمند تشکیل کارگروهی هستیم که با تلاش همه‌جانبه اختلافات موجود مانند اختلاف در زمینه املاک را سریعا برطرف کند. وی در ادامه عنوان کرد که باید مشکلات بازنشستگان مخابرات نیز مورد رسیدگی و بررسی قرار گیرد و قول‌های داده شده اجرایی شوند. اگر قولی به منظور پرداخت دیون بازنشستگان داده شده، اما به مرحله اجرا نرسیده است باید به آن در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود و صادقانه رفتار کرد.

بهره‌گیری مناسب از فضای مجازی نیازمند همکاری گسترده است

زارع پور همچنین درخواستی را مبنی بر برطرف کردن مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران از شرکت مخابرات مطرح و عنوان کرد مجددا تأکید می‌کنم که باید به منظور بهره‌گیری مناسب جمهوری اسلامی از حوزه ارتباطات مشارکت گسترده و همه‌جانبه‌ای را به وجود بیاوریم. در این جلسه از وضعیت کنونی شرکت مخابرات گزارشی ارائه شد و مدیران این شرکت به تحلیل و بررسی مشکلات و دغدغه‌های حوزه ارتباطات پرداختند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.