تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
کد خبر : 70115

وزیر ارتباطات: طوری اینترنت را گران می‌کنیم که به مردم فشار نیاید!

وزیر ارتباطات: طوری اینترنت را گران می‌کنیم که به مردم فشار نیاید!

وزیر ارتباطات: طوری اینترنت را گران می‌کنیم که به مردم فشار نیاید!وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت کارگروهی برای اصلاح تعرفه‌های حوزه ارتباطات تشکیل شده تا قیمت اینترنت بدون فشار به مردم افزایش پیدا..

وزیر ارتباطات: طوری اینترنت را گران می‌کنیم که به مردم فشار نیاید!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت کارگروهی برای اصلاح تعرفه‌های حوزه ارتباطات تشکیل شده تا قیمت اینترنت بدون فشار به مردم افزایش پیدا کند.

بر اساس قانونی که در سال ۱۴۰۰ به تصویب رسیده بود، وزارت ارتباطات اجازه افزایش تعرفه‌های حوزه ارتباطات را نداشت، اما اکنون خبرها حاکی از آن است این وزارتخانه با تشکیل کارگروهی قصد دارد بهترین مدل را برای اصلاح تعرفه‌ها در نظر بگیرد.

جزئیات افزایش قیمت اینترنت در سال ۱۴۰۱

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تشکیل کارگروهی برای اصلاح تعرفه‌های حوزه ارتباطات عنوان کرد چرخ صنعت حوزه ارتباطات با درآمد ناشی از صوت و دیتا در حال چرخش است. در واقع کند شدن سرعت اینترنت در برخی اوقات نیز به این دلیل است که طبق نیاز کاربران بخشی از منابع به این حوزه تزریق نشده است. از این رو این منبع یا باید توسط دولت تزریق شود یا ما آن را با تکیه بر منابعی که از طریق مردم کسب می‌شود، تامین کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه گفته‌های خود تاکید کرد سعی داریم تعرفه‌ها را به گونه‌ای اصلاح کنیم تا به مردم فشاری وارد نشود؛ چراکه مردم با انواع تورم‌ها درگیر هستند و باید به فکر آنها باشیم. وی افزود البته اگر تعرفه‌ها به همین گونه باشند در سال ۱۴۰۱ کیفیت شبکه کاهش می‌یابد. از این رو به سرمایه‌گذاری در این بخش نیاز است و باید مدل‌های اقتصادی این حوزه تغییر پیدا کند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.