تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۵۵
کد خبر : 57941

وزن هر یک از مدل‌های خانواده گلکسی S22 چقدر است؟

وزن هر یک از مدل‌های خانواده گلکسی S22 چقدر است؟

وزن هر یک از مدل‌های خانواده گلکسی S22 چقدر است؟در تازه‌ترین افشاگری‌ها و گزارش‌ها از گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ، می‌توانید با وزن هر یک از مدل‌های خانواده گلکسی S22 آشنا شوید.
علی‌رغم اینکه ۴ م..

وزن مدل‌های خانواده گلکسی S22 در مقایسه با S21وزن هر یک از مدل‌های خانواده گلکسی S22 چقدر است؟

در تازه‌ترین افشاگری‌ها و گزارش‌ها از گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ، می‌توانید با وزن هر یک از مدل‌های خانواده گلکسی S22 آشنا شوید.

علی‌رغم اینکه ۴ ماه تا رونمایی رسمی از گوشی‌های خانواده گلکسی S22 باقی‌مانده، رندرهای تمام اعضای این خانواده منتشر شده که طراحی آن‌ها را فاش می‌کند. اکنون اطلاعات تکمیلی به بیرون درز کرده، به وزن هر یک از این دستگاه‌ها اشاره دارند.

وزن مدل‌های خانواده گلکسی S22

گلکسی اس ۲۲ اولترا، سبک‌تر از اس ۲۱ اولترا

یک افشاگر مطرح به نام Ice Universe مدعی شده است که بالارده‌ترین گوشی پرچمدار سال آینده سامسونگ، گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا که به بر اساس شایعات می‌تواند به عنوان گلکسی نوت ۲۲ اولترا وارد بازار شود، وزن قابل توجه ۲۲۸ گرمی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

این رندرها نشان می‌دهند گلکسی S22 Ultra شبیه گوشی‌های گلکسی نوت است

مشخص نیست این به خاطر مدل مجهز به شبکه mmWave 5G است، یا آنکه نسخه بین‌المللی این گوشی که فقط از شبکه Sub-6Ghz 5G پشتیبانی می‌کند هم این وزنی خواهد بود. به هر ترتیب، اگر هم این‌چنین باشد اختلاف وزن دو مدل ناچیز خواهد بود.

به طور مثال گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا با فناوری mmWave در آمریکا ۲۲۹ گرم وزن دارد، در حالی که نسخه بین‌المللی آن بدون mmWave وزن کمتر ۲۲۷ گرمی دارد. این وزن در بین مدل‌های مشابهی که هم اندازه با این گوشی هستند، نه خیلی زیاد و نه خیلی کم است. به عنوان مثال آیفون ۱۳ پرو مکس جدید اپل با ۲۴۰ گرم سنگین‌تر از این گوشی است، در حالی که گوگل پیکسل ۶ پرو با وزن ۲۱۰ گرمی خودش سبک‌تر است.

گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۱ پلاس هم سبک‌تر خواهند بود

اما اوضاع وزنی دو مدل کوچک‌تر خانواده گلکسی S22 چگونه است؟ اینطور به نظر می‌رسد که دو مدل کوچک‌تر گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس هم مثل مدل اولترا این خانواده سبک‌تر از نسل گذشته خود شده‌اند. این احتمالاً به خاطر کوچک‌تر شدن ابعاد کلی دیوایس است.

بیشتر بخوانید:

رندرهای گوشی گلکسی S22 طراحی متفاوت نمایشگر آن را نشان می‌دهد

اطلاعات مختلفی از گوشی گلکسی +S22 سامسونگ فاش شد +‌ تصاویر

منابع گزارش داده‌اند که وزن مدل اصلی گلکسی اس ۲۲ حدود ۱۶۷ گرم است که ۲ گرم از اس ۲۱ سبک‌تر شده، در حالی که گلکسی اس ۲۲ پلاس هم با ۱۹۵ گرم، ۵ گرم از گلکسی اس ۲۱ پلاس سال گذشته سبک‌تر است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.