تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
کد خبر : 62289

وجه اشتراک ۳ گوشی جدید شیائومی ۱۲X، پوکو F4 Pro و ردمی K50 Pro چیست؟

وجه اشتراک ۳ گوشی جدید شیائومی ۱۲X، پوکو F4 Pro و ردمی K50 Pro چیست؟

وجه اشتراک ۳ گوشی جدید شیائومی ۱۲X، پوکو F4 Pro و ردمی K50 Pro چیست؟زمان عرضه گوشی جدید شیائومی نزدیک است و اکنون می خواهیم ببینیم که وجه اشتراک ۳ گوشی جدید شیائومی ۱۲X و ردمی K50 Pro و پوکو F4 Pro در..

وجه اشتراک ۳ گوشی جدید شیائومی ۱۲X، پوکو F4 Pro و ردمی K50 Pro چیست؟

زمان عرضه گوشی جدید شیائومی نزدیک است و اکنون می خواهیم ببینیم که وجه اشتراک ۳ گوشی جدید شیائومی ۱۲X و ردمی K50 Pro و پوکو F4 Pro در چیست.

علیرغم این حقیقت که تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند با کمبود تراشه‌ها مواجه هستند، شیائومی ۱۲ همچنان و مطابق برنامه شیائومی در صف تولید و عرضه است. این گوشی قرار است که در ماه دسامبر عرضه شود و پس از آن شرکت به برنامه ریزی‌های دیگر خود می‌پردازد.

همچنین سری جدید تراشه‌های کوالکام، اسنپدراگون ۸۹۸ قرار است که در سری شیائومی ۱۲ و سایر گوشی‌های این کمپانی به کار رود. در همین راستا گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی مورد انتظار بعدی شیائومی که از اسنپدراگون ۸۹۸ استفاده خواهد کرد، پوکو F4 پرو خواهد بود. بیایید ببینیم که وجه اشتراک ۳ گوشی جدید شیائومی در چیست؟

وجه اشتراک پرچمداران جدید شیائومی چیست؟

همان‌طور که گفتیم سری جدید تراشه‌های کوالکام قرار است که ابتدا در سری شیائومی ۱۲ و پس از آن _احتمالا در سال آینده_ در پوکو اف ۴ پرو به کار رود. این گوشی هوشمند در چین با نام ردمی کی ۵۰ پرو و در هند با نام شیائومی ۱۲ پرو عرضه خواهد شد.

پیش‌تر منابع مختلفی پیش بینی کرده بودند که ردمی K50 Pro، پوکو F4 Pro و شیائومی ۱۲ پرو دارای رم ۸، ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی خواهند بود. پنل نمایشگر این سه گوشی آمولد ۶.۶۷ اینچی با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است و مجهز به یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی اُمنی ویژن به عنوان دوربین اصلی هستند.

البته همان‌طور که می‌دانید در این سه گوشی نصب و تعبیه یک سیستم خنک کننده فراموش نخواهد شد. چرا که با وجود اسنپدراگون ۸۹۸ احتمال بیش از حد داغ شدن گوشی وجود خواهد داشت. امیدواریم که این سه گوشی رده بالا نسخه جدید رابط کاربری MIUI 13 را بر اساس اندروید ۱۲ دریافت کنند.

وجه اشتراک 3 گوشی جدید شیائومی

در آوریل امسال، شاهد رونمایی و عرضه ردمی کی ۴۰ بودیم که قلب تپنده آن را تراشه دامنسیتی ۱۲۰۰ زنده نگاه می‌داشت. بر اساس گزارش افشاگر معروف دنیای فناوری، دیجیتال چت استیشن، سری جدید ردمی کی ۵۰ قرار است که مجهز به تراشه پرچمدار کمپانی مدیاتک، یعنی دایمنسیتی ۹۰۰۰ باشد.

همان‌طور که گفتیم، گوشی گیمینگ ردمی کی ۵۰ پرو مجهز به تراشه رده بالای دایمنسیتی ۹۰۰۰ خواهد بود که مطابق آزمایشات جدید، این تراشه عملکرد برتری از تراشه A15 بایونیک که روی آیفون ۱۳ تعبیه شده، دارد. این گوشی گیمینگ یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی نیز خواهد داشت.

انرژی Redmi K50 Pro را باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری تامین می‌کند. همچنین این گوشی صفحه نمایش تخت و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر دارد. تاریخ دقیق عرضه این دستگاه مشخص نیست گر چه بنا بر برخی گزارشات قبلی، این گوشی در نیمه اول سال ۲۰۲۲ وارد بازار خواهد شد.

منبع :Gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.