تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
کد خبر : 53055

وب سایت شابش شما را از جدیدترین قیمت های خرید خانه در تهران مطلع می‌کند

وب سایت شابش شما را از جدیدترین قیمت های خرید خانه در تهران مطلع می‌کند

عدم شفافیت و آگاهی در بازار مسکن، یکی از دغدغه های بسیار مهم افراد در زمان خرید و یا اجاره خانه است. این عدم آگاهی می‌تواند باعث بروز مشکلات جدی مانند: افزایش قیمت، کاهش معاملات و عدم قیمت گذاری مناسب در بازار شود. اما با آگاهی از روند معاملات و اطلاع از قیمت های جدید …

عدم شفافیت و آگاهی در بازار مسکن، یکی از دغدغه های بسیار مهم افراد در زمان خرید و یا اجاره خانه است. این عدم آگاهی می‌تواند باعث بروز مشکلات جدی مانند: افزایش قیمت، کاهش معاملات و عدم قیمت گذاری مناسب در بازار شود. اما با آگاهی از روند معاملات و اطلاع از قیمت های جدید در بازار مسکن می توان از قیمت گذاری های غیر معقول جلوگیری کرد و به ثبات قیمت ها کمک کرد.

 

اقای مهدی گلستانی عضو اتحادیه املاک استان تهران در نشست خبری خود در تیر ماه ۱۴۰۰ با بیان اینکه سیاست راهبردی را در خصوص هوشمند کردن اطلاعات خرید و فروش مسکن به کار گرفته‌ایم، گفت: بانک اطلاعات قوی مسکن را در یکی دو سال گذشته جمع آوری کرده‌ایم و با طراحی این سامانه هوشمند تخصصی به سمت یکپارچه کردن اطلاعات در حوزه مسکن برای خریداران حرکت کرده‌ایم.

 

وی توضیح داد: بر اساس آخرین اطلاعات در سامانه املاک و مستغلات میانگین قیمت در بسیاری از مناطق به گونه‌ای طراحی شده که رنگ سبز نشان دهنده پایین و ارزان بودن نرخ ملک است، رنگ زرد نشان دهنده مناسب بودن قیمت ملک و رنگ قرمز هم نشان دهنده گران بودن نرخ مسکن در آن محدوده است. در آینده نزدیک تمامی اطلاعات حوزه مسکن را هوشمند سازی خواهیم کرد تا متقاضیان نگرانی بابت اطلاعات غلط و آگهی تقلبی در بخش مسکن نداشته باشند.

 

امکان مشاهده قیمت خرید خانه در وب سایت شابش

شابش، وب سایت و اپلیکیشن تخصصی درج آگهی ملک در ایران است که هدف اصلی آن درج ‌آگهی های باکیفیت است. متقاضیان خرید و یا رهن و اجاره خانه با مراجعه به وب سایت شابش و مشخص کردن معیار های خود مانند: قیمت خانه، متراژ، تعداد اتاق خواب و محله مد نظر و … می‌‌توانند در کوتاه ترین زمان به هزاران آگهی با کیفیت در منطقه دسترسی داشته باشند.

علاوه بر آگهی های باکیفیت، امکان مشاهده گزارش جدیدترین قیمت ها در بازار مسکن هم در این وب سایت وجود دارد.

 

این گزارش بر اساس آگهی های ثبت شده مشاورین املاک معتبر و قابل اعتماد بدست آماده و ممکن است با توجه به ویژگی‌های ملک مانند: جهت شمالی و یا جنوبی بودن ساختمان، تعداد طبقات و واحد، تعداد پارکینگ و … در بعضی از مناطق متفاوت باشد.

 

بهترین آپارتمان های پاسداران را در شابش جستجو کنید

یکی از محله‌های محبوب در شمال شرقی تهران پاسداران است که در مرز بین مناطق ۳ و ۴ شهرداری تهران قرار گرفته است. محله پاسداران جزو مناطق مرفه نشین تهران است و قیمت های خرید و یا اجاره خانه در آن بسیار بالا است. بیشتر ساکنان این محله بومی و قدیمی است و بخش هایی از این منطقه همچون ضرابخانه، بافتی فشرده‌تر و با تراکم ساختمان های بیشتر است. ساخت و ساز در محله پاسداران به گونه‌ایست که در آن هم می توان برج های چندین طبقه را مشاهده کرد و هم آپارتمان های بسیار لوکس با تعداد واحد های کمتر.

 

دسترسی به این محله بسیار راحت است و خط ۳ مترو در میدان نوبنیاد قرار گرفته است. اگر قصد اجاره و یا خرید آپارتمان در پاسداران را دارید به وب سایت شابش مراجعه کنید. با استفاده از وب سایت شابش در کوتاه ترین زمان می‌توانید خانه‌ی ایده آل خود را پیدا کنید.

 

بهترین آپارتمان های میرداماد را در شابش جستجو کنید

محله میرداماد یکی از محله های معروف در منطقه ۳ تهران است و جزء مناطق گران‌ قیمت تهران محسوب می‌شود. بلوار میرداماد از سمت شرق به خیابان شریعتی، از سمت غرب به خیابان ولی عصر منتهی می‌شود. زندگی در میرداماد بر خلاف شلوغی و ترافیک های سنگین آرامش و سکوت خاصی دارد.

 

متروی میرداماد یکی از ویژگی‌های مثبت زندگی در این محله است و رفت و آمد را بسیار راحت کرده است. همچنین در مسیر اتوبوس های بی آر تی راه آهن، تجریش ایستگاه میرداماد هم وجود دارد.

برای خرید آپارتمان در میرداماد پیشنهاد می کنیم آگهی های این محله را در وب سایت شابش مشاهده کنید.

 

شابش وب سایت تخصصی درج‌ آگهی املاک

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.