تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 595941

واکنش عجیب علیرضا حقیقی به بازی با پرسپولیس

واکنش عجیب علیرضا حقیقی به بازی با پرسپولیس

واکنش عجیب علیرضا حقیقی به بازی با پرسپولیس به گزارش منیبان؛ علیرضا حقیقی در پایان بازی تیمش مقابل تراکتور در گفتگو با خبرنگاران عنوان داشت: "کلین‌شیت مهم نیست. مهم کسب امتیاز توسط تیم بود که دقیقه‌های آخر ناکام بودیم." دروازه‌بان نساجی در پاسخ به این پرسش که گویا هواداران تراکتور کمی با وی سر ناسازگاری

واکنش عجیب علیرضا حقیقی به بازی با پرسپولیس

به گزارش منیبان؛ علیرضا حقیقی در پایان بازی تیمش مقابل تراکتور در گفتگو با خبرنگاران عنوان داشت: "کلین‌شیت مهم نیست. مهم کسب امتیاز توسط تیم بود که دقیقه‌های آخر ناکام بودیم."

دروازه‌بان نساجی در پاسخ به این پرسش که گویا هواداران تراکتور کمی با وی سر ناسازگاری داشتند، اظهار داشت: "باید از خودشان بپرسید! ما احترام گذاشتیم و هیچ مشکلی هم از طرف من نیست."

حقیقی که حین بازی بابت اعتراض کنار خط آمد، شائبه درگیری با محمد نصرتی را کاملا رد می‌کند: "نه اصلا! آقای نصرتی رفیق و هم‌بازی من است. شما از کجا دیدید؟ (در این حین خبرنگاری می‌گوید که از پشت دروازه دیده است) چجوری از این‌ور، آن‌ور را دیدید که من درگیر شدم؟"

گلر مازندرانی‌ها از لیزر انداختن هواداران تراکتور ناراحت است: "ناظر بازی به من گفتند مدیریت کن که من نمی‌دانم چه چیزی را باید مدیریت می‌کردم چون نزدیک بود کور شوم! این رفتار حرفه‌ای نیست و شایسته این همه تماشاگر خوب تبریزی نمی‌باشد. امیدوارم یک تدبیری شود چرا که بار اولی نبوده که اینجا این اتفاق می‌افتد."

دروازه‌بان سابق پرسپولیس از صحبت در مورد بازی هفته آینده مقابل تیم سابق خود امتناع کرد و در پاسخ به اینکه این بازی قهرمان لیگ را تعیین می‌کند، چنین واکنش نشان داد: "فعلا این بازی تمام شود، تا بازی بعد!"

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.