تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
کد خبر : 42799

واکنش سخنگوی وزارت کشور به ادامه جوسازی‌ها درباره ممنوعیت تردد مسافری ترکیه

واکنش سخنگوی وزارت کشور به ادامه جوسازی‌ها درباره ممنوعیت تردد مسافری ترکیه

واکنش سخنگوی وزارت کشور به ادامه جوسازی‌ها درباره ممنوعیت تردد مسافری ترکیه عکس خبر آرشیوی است. معاون هماهنگی وزارت کشور در واکنش به ادامه جوسازی‌ها در مورد تردد مسافری ترکیه، با یادآوری لغو کل تورهای..

واکنش سخنگوی وزارت کشور به ادامه جوسازی‌ها درباره ممنوعیت تردد مسافری ترکیه

واکنش سخنگوی وزارت کشور به ادامه جوسازی‌ها درباره ممنوعیت تردد مسافری ترکیه
عکس خبر آرشیوی است.

معاون هماهنگی وزارت کشور در واکنش به ادامه جوسازی‌ها در مورد تردد مسافری ترکیه، با یادآوری لغو کل تورهای ترکیه بر اساس مصوبه کمیته امنیتی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا که از سوی وزیر کشور به رئیس جمهور و رئیس ستاد ملی مدیریت کرونا پیشنهاد شد و با دستور صریح رئیس جمهوری محترم مورد موافقت قرار گرفت، تداوم فضاسازی و جوسازی رسانه ای و هجمه به دستگاه های مسئول به این بهانه را نمونه بارز بی اخلاقی رسانه ای برشمرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اعلام این مطلب گفت: همچنان که پیش از این توضیح داده شده است، با وصول رسمی و اداری نامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص لغو تردد مسافری با ترکیه، موضوع به کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا ارجاع شد و جمع بندی اعضای کمیته مبتنی بر نظریه تخصصی دستگاه های ذیربط از جمله وزارت امور خارجه، به رئیس محترم جمهور و رئیس ستاد ملی مدیریت کرونا گزارش گردید.

معاون هماهنگی وزارت کشور افزود: بر اساس جمع بندی کمیته که از سوی فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا به رئیس ستاد ملی پیشنهاد شد، رئیس جمهوری محترم موافقت کردند؛ کلیه تورهای ترکیه فورا لغو شود.

معاون هماهنگی وزارت کشور خاطرنشان کرد: رئیس ستاد ملی مدیریت کرونا همچنین مقرر کردند؛ جمعیت هلال احمر نسبت به تشدید مراقبت های بهداشتی در مرزهای زمینی و هوایی با ترکیه و کنترل دقیق مسافران ورودی از کشور ترکیه در مرزهای زمینی و هوایی اقدام عاجل نماید.

سامانی افزود: بر اساس تصمیم ابلاغ شده، مقرر گردیده است: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با همکاری وزارت امور خارجه و وزارت راه و شهرسازی نسبت به تعیین مراکز آزمایشگاهی مورد تایید در خارج اقدام و اطلاع رسانی لازم در این ارتباط از طریق وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و امور خارجه به شهروندان و شرکتهای هواپیمایی انجام می شود تا پس از این، افراد، فقط در صورت ارایه گواهی سلامت معتبر مورد تایید وارد کشور شوند.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.