تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۴:۱۲
کد خبر : 67366

واکمن اندرویدی جدید سونی معرفی شد؛ زیبا و نوستالژیک

واکمن اندرویدی جدید سونی معرفی شد؛ زیبا و نوستالژیک

واکمن اندرویدی جدید سونی معرفی شد؛ زیبا و نوستالژیکسال‌ها است دیگر واکمن ها طرفداران سابق خود را ندارند اما سونی حالا، دو واکمن اندرویدی جدید خود را معرفی کرده که ظاهر خاطره‌انگیزی دارد.
واکمن های جدی..

واکمن اندرویدی جدید سونی معرفی شد؛ زیبا و نوستالژیک

سال‌ها است دیگر واکمن ها طرفداران سابق خود را ندارند اما سونی حالا، دو واکمن اندرویدی جدید خود را معرفی کرده که ظاهر خاطره‌انگیزی دارد.

واکمن های جدید اندرویدی سونی محصولات جالبی هستند که برای عاشقان نوستالژی و علاقمه‌مندان به پخش موسیقی با کیفیت بسیار بالا طراحی شده‌اند. پخش کننده‌های موسیقی واکمن اندرویدی سونی NW-WM1ZM2 و NW-WM1AM2 نام دارد و با توجه به قیمت به شدت بالایشان و کاربرد کمتر در مقایسه با گذشته، احتمالا نتوانند مانند نسل‌های قبلی واکمن فروش زیادی را تجربه کنند.

نامگذاری عجیب و قیمت بسیار بالای واکمن های اندرویدی سونی

شاید ظاهر این محصولات یادآور واکمن های قدیمی سونی باشند اما دو واکمن اندرویدی جدید این شرکت، به هیچ وجه در زمینه قیمت شباهتی به گذشته ندارند. واکمن NW-WM1ZM2 با قیمت عجیب ۴۲۰۰ دلار و مدل NW-WM1ZM2 با قیمت ۱۶۰۰ دلار روانه بازار می‌شود. نسل قبلی واکمن های سونی که در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شدند دارای قیمت ۳۲۰۰ و ۱۲۰۰ دلاری بودند.

دلیل مهمی برای تفاوت زیاد قیمتی بین دو مدل جدید معرفی وجود دارد. طبق اعلام شرکت سونی، واکمن اندرویدی NW-WM1ZM2 دارای یک شاسی مسی بدون اکسیژن با روکش طلا با خلوص ۹۹.۹۹ درصد است. این مورد باعث می‌شود نسخه گران‌تر واکمن جدید سونی، صدایی فوق‌العاده باکیفیت‌تر را به کاربرانش ارائه کند. از سویی دیگر، مدل NW WM1AM2 سونی تنها از یک فریم از جنس آلیاژ آلومینیوم بهره می‌برد. این فریم استحکام بالایی دارد و در برابر نویز الکتریکی و سایر تداخل‌های دیگر مقاومت قابل قبولی دارد.

واکمن اندرویدی سونی

نوآوری‌های واکمن های اندرویدی سونی همین جا به پایان نمی‌رسند. فناوری‌های منحصر به فردی مانند پخش کننده موسیقی S-Master HX در واکمن های جدید سونی وجود دارند که به طور مستقل تنها برای واکمن‌های سونی توسعه داده شده‌اند. آمپلی فایر این دو واکمن کاملا دیجیتالی است و لحیم کاری در ساخت آن‌ها، بدون سرب و با کیفیت بالایی صورت گرفته است. با توجه به تمام این موارد، محصولات جدید سونی باید برای عاشقان صدایی باکیفیت، انتخاب مناسبی باشند.

کابل‌های استفاده شده برای اتصال amp به جک هدفون نیز کیفیت بسیار بالایی دارند. از جمله ویژگی‌های مهم این کابل‌ها می‌توان به مقاومت کم، اعوجاج ناچیز صدا و جداسازی دقیق کانال‌های صدا اشاره کرد. کاربران می‌توانند با استفاده از واکمن های اندرویدی سونی، از انتقال سیگنال‌های صوتی با دقت و کیفیت بالا مطمئن باشند.

مشخصات واکمن های جدید سونی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های واکمن‌های سونی، نمایشگر بزرگ لمسی و مجهز بودن به سیستم عامل اندروید است. صفحه نمایش واکمن های جدید سونی دارای اندازه ۵ اینچی هستند و رزولوشن آن‌ها اچ‌دی است. هوم اسکرین واکمن تا حدی قابل شخصی‌سازی است و کاربران می‌توانند با بهره بردن از اندروید، نمایشگر واکمن سونی خود را بیشتر شخصی‌سازی کنند. سونی ادعا کرده واکمن های جدیدش می‌توانند تا ۴۰ ساعت به پخش فایل‌های صوتی FLAC بپردازند.

واکمن‌های قدرتمند سونی به پورت USB-C مجهز شده‌اند. با استفاده از این پورت، کاربران می‌توانند واکمن خود را به دستگاه‌های مختلف متصل کنند و موسیقی‌های خود را منتقل کنند. نسخه گران‌تر واکمن سونی (NW WM1ZM2) به حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی مجهز شده و دیگر نسخه واکمن اندرویدی سونی (NW WM1AM2) نیز ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. خوشبختانه هر دو واکمن جدید شرکت سونی به درگاه کارت حافظه میکرو اس دی نیز مجهز هستند. واکمن های سونی که به تازگی معرفی شده‌اند به اندروید ۱۱ مجهز هستند و از وای فای نیز بهره می‌برند.

واکمن سونی

سونی درباره محصولات جدیدش اعلام کرده که هیچ پلاستیکی در بسته‌بندی آن‌ها استفاده نشده است. با توجه به داغ شدن بازار تلاش شرکت‌ها برای نشان دادن چهره‌ای دوستدار محیط زیست، احتمالا اعلام این مورد توسط سونی برای بازاریابی بهتر واکمن های مجهز اندروید جدیدش باشد. طبق اطلاعات منتشر شده، واکمن های جدید شرکت سونی در ماه آپریل در برخی از کشورهای حوزه آسیا و اقیانوسیه روانه بازار خواهد شد. با توجه به این که حتی عرضه این دو واکمن اندرویدی حتی برای بازار ایالات متحده نیز تایید نشده (این دو مدل در وب سایت ایالات متحده سونی حاضر نیستند)، احتمالا سونی این مدل را کشور ژاپن و چند کشور دیگر به صورت محدود روانه بازار کند.

منبع :phone arena

سونی واکمن-سری-سیگنیچر-پریمیوم-رونمایی شد

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.