تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۲۳
کد خبر : 72350

وان پلاس Nord CE 2 Lite معرفی شد؛ یک گوشی اقتصادی با مشخصات مناسب

وان پلاس Nord CE 2 Lite معرفی شد؛ یک گوشی اقتصادی با مشخصات مناسب

وان پلاس Nord CE 2 Lite معرفی شد؛ یک گوشی اقتصادی با مشخصات مناسبوان پلاس از گوشی اقتصادی نورد CE 2 لایت رونمایی کرد. وان پلاس Nord CE 2 LIte از مشخصات خوبی همچون پردازنده توانمند کوالکام، باتری بزرگ ..

وان پلاس Nord CE 2 Lite معرفی شد؛ یک گوشی اقتصادی با مشخصات مناسب

وان پلاس از گوشی اقتصادی نورد CE 2 لایت رونمایی کرد. وان پلاس Nord CE 2 LIte از مشخصات خوبی همچون پردازنده توانمند کوالکام، باتری بزرگ و پشتیبانی از شبکه ۵G بهره می‌برد.

پس از رونمایی از گوشی پرچمدار وان پلاس ۱۰R، شرکت چینی وان پلاس یک گوشی اقتصادی به نام Nord CE 2 Lite را نیز برای طرفداران خود ارائه کرد. این گوشی از تراشه کوالکام اسنپدراگون ۶۹۵ بهره می‌برد و توانایی اتصال به شبکه ۵G را دارد.

مشخصات وان پلاس Nord CE 2 Lite

وان پلاس از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در این گوشی استفاده کرده است که قادر است انرژی مورد نیاز برای ۲۱ ساعت استریم ویدیو را تامین کند. بنابراین می‌توان گفت که شما نیازی به شارژ روزانه گوشی خود ندارید و در صورت نیاز به شارژ نیز می‌توانید با استفاده از سیستم شارژ سریع ۳۳ وات این گوشی، در تنها ۳۰ دقیقه نیمی از ظرفیت باتری را پر کنید.

وان پلاس Nord CE 2 LIte

در بخش نرم‌افزاری شاهد استفاده از رابط کاربری Oxygen OS 12.1 به همراه حالت‌های متعددی برای علاقه‌مندان به بازی با گوشی هستیم. وان پلاس از یک پنل ۵.۵۸ اینچی LCD نیز به عنوان نمایشگر این گوشی استفاده کرده است. این نمایشگر از نرخ‌ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند که یعنی برای انجام بازی مناسب خواهد بود.

شرکت سازنده دلیل استفاده از یک پنل LCD به جای OLED در عضو جدید سری وان پلاس نورد را مصرف باتری کمتر عنوان کرد. البته قطعا کاهش قیمت نهایی محصول نیز در این انتخاب تاثیرگذار بوده است.

در بدنه پشتی وان‌ پلاس Nord CE 2 Lite دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خوردند. یکی از این حسگر‌ها برای عکاسی ماکرو در نظر گرفته شده است و دیگری وظیفه سنجش عمق را بر عهده دارد. برای تصاویر سلفی نیز می‌توانید از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی استفاده کنید. هیچ خبری از دوربین فوق عریض در این گوشی نیست.

وان پلاس Nord CE 2 LIte

وان پلاس اعلام کرد که خود را متعهد به ارائه حداقل دو آپدیت اصلی اندروید و سه سال پشتیبانی امنیتی می‌داند. در نهایت باید گفت که وان‌ پلاس Nord CE 2 Lite از فردا با قیمت ۲۶۰ دلار (مدل پایه) در بازار هند عرضه خواهد شد.

منبع :Pocket-lintمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.