تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۵:۰۵
کد خبر : 51873

وان پلاس احتمالاً ColorOS اوپو را جایگزین OxygenOS خواهد کرد

وان پلاس احتمالاً ColorOS اوپو را جایگزین OxygenOS خواهد کرد

وان پلاس احتمالاً ColorOS اوپو را جایگزین OxygenOS خواهد کرد چند روز پیش، پیت لائو (Pete Lau) مدیرعامل وان پلاس اعلام کرد که این شرکت برای افزایش کارآیی خود و همچنین عرضه سریع‌تر آپدیت‌های نرم‌افزاری، با اوپو ادغام خواهد شد. البته با وجود اینکه لائو گفته است که وان پلاس علیرغم ادغام‌اش با اوپو همچنان به‌صورت مستقل عمل کرد، اما همچنان سوالات زیادی در رابطه با نحوه همکاری این دو شرکت وجود دارد، از جمله اینکه گوشی‌های آینده وان پلاس از چه نرم‌افزاری به‌عنوان پوسته اندروید استفاده خواهند کرد؟
مطالب مرتبط: وان پلاس و اوپو باهم ادغام می شوند
وان پلاس علیرغم ادغام با اوپو همچنان به توسعه اکسیژن او اس ادامه می‌دهد
همانطور که احتمالاً می‌دانید نسخه‌های گلوبال هندست‌های وان پلاس، سیستم عامل اکسیژن او اس (OxygenOS) را روی خود اجرا می‌کنند؛ در حالیکه نسخه‌های چینی آن‌ها، قبل از اینکه از سیستم عامل ColorOS اوپو استفاده کنند، از نرم‌افزار هیدروژن او اس بهره می‌بردند. اما حالا سوالی که برای مشتریان وان پلاس پیش آمده این است که آیا در صورت ادغام این شرکت با اوپو، شاهد جایگزینی اکسیژن او اس با Color..

وان پلاس احتمالاً ColorOS اوپو را جایگزین OxygenOS خواهد کرد

چند روز پیش، پیت لائو (Pete Lau) مدیرعامل وان پلاس اعلام کرد که این شرکت برای افزایش کارآیی خود و همچنین عرضه سریع‌تر آپدیت‌های نرم‌افزاری، با اوپو ادغام خواهد شد. البته با وجود اینکه لائو گفته است که وان پلاس علیرغم ادغام‌اش با اوپو همچنان به‌صورت مستقل عمل کرد، اما همچنان سوالات زیادی در رابطه با نحوه همکاری این دو شرکت وجود دارد، از جمله اینکه گوشی‌های آینده وان پلاس از چه نرم‌افزاری به‌عنوان پوسته اندروید استفاده خواهند کرد؟

مطالب مرتبط:

  • وان پلاس و اوپو باهم ادغام می شوند

  • وان پلاس علیرغم ادغام با اوپو همچنان به توسعه اکسیژن او اس ادامه می‌دهد

همانطور که احتمالاً می‌دانید نسخه‌های گلوبال هندست‌های وان پلاس، سیستم عامل اکسیژن او اس (OxygenOS) را روی خود اجرا می‌کنند؛ در حالیکه نسخه‌های چینی آن‌ها، قبل از اینکه از سیستم عامل ColorOS اوپو استفاده کنند، از نرم‌افزار هیدروژن او اس بهره می‌بردند. اما حالا سوالی که برای مشتریان وان پلاس پیش آمده این است که آیا در صورت ادغام این شرکت با اوپو، شاهد جایگزینی اکسیژن او اس با ColorOS خواهیم بود؟

وان پلاس

با وجود اینکه پیت لائو تایید کرده است که اکسیژن او اس همچنان بر روی نسخه‌های گلوبال گوشی‌های وان پلاس اجرا خواهد شد، اما یک منبع معتبر به نام ایوان بلاس فاش کرده است که وان پلاس از کارکنان خود خواسته است تا به هیچ سوالی درباره سیستم عامل اکسیژن او اس یا ColorOS پاسخ ندهند و فقط به گفتن جملات زیر اکتفا کنند:

ما در حال حاضر هیچ آپدیتی برای اکسیژن او اس ارایه نکرده‌ایم. لطفاً با کانال‌های رسمی ما در ارتباط باشید.

اگر ادعای ایوان بلاس صحت داشته باشد، رفتار وان پلاس کمی مشکوک به نظر می‌رسد؛ چراکه اگر اکسیژن او اس قرار است همچنان روی گوشی‌های این شرکت اجرا بشود، وان پلاس نباید از کارکنان خود بخواهد که در پاسخ به سوالات مرتبط با این سیستم‌عامل جواب‌های مبهم بدهند. البته از آنجاییکه مدیرعامل این شرکت تایید کرده است که اکسیژن او اس همچنان به کار خود ادامه خواهد داد، می‌توان امیدوار بود که ادعای بلاس صحت نداشته باشد.

ایوان بلاس همچنین ادعا کرده است که وان پلاس به کارکنان خود گفته به سایر سوالات مشتریان که درباره رابطه این شرکت با اوپو، سرنوشت محصولات فعلی این شرکت، نقش پیت لائو در سازمان جدید، استراتژی آینده این شرکت و موارد دیگر است پاسخ ندهند.

منبع: GSMArena

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.