تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۲۵
کد خبر : 61045

وان درایو از سال ۲۰۲۲ دیگر از کامپیوترهای ویندوز ۷ و ۸ پشتیبانی نمی‌کند

وان درایو از سال ۲۰۲۲ دیگر از کامپیوترهای ویندوز ۷ و ۸ پشتیبانی نمی‌کند

وان درایو از سال ۲۰۲۲ دیگر از کامپیوترهای ویندوز ۷ و ۸ پشتیبانی نمی‌کنداپلیکیشن دسکتاپی وان درایو – OneDrive از سال ۲۰۲۲ دیگر نمی‌تواند فایل‌های شخصی کاربران را روی کامپیوترهای ویندوز ۷ و ۸ همگام‌سازی..

وان درایووان درایو از سال ۲۰۲۲ دیگر از کامپیوترهای ویندوز ۷ و ۸ پشتیبانی نمی‌کند

اپلیکیشن دسکتاپی وان درایو – OneDrive از سال ۲۰۲۲ دیگر نمی‌تواند فایل‌های شخصی کاربران را روی کامپیوترهای ویندوز ۷ و ۸ همگام‌سازی کند.

وان درایو، سرویس فضای ذخیره‌سازی ابری مایکروسافت است که برای رقابت با سرویس‌هایی همچون دراپ باکس، گوگل درایو و آیکلاد راه اندازی شد. اگر شما هم از کاربران این سرویس هستید و از اپلیکیشن آن روی کامپیوتر خود استفاده می‌کنید، به خاطر داشته باشید که این سرویس از ماه مارس ۲۰۲۲ به بعد دیگر از کامپیوترهای مجهز به ویندوز ۷ و ۸ پشتیبانی نخواهد کرد و نمی‌تواند همگام‌سازی روی این کامپیوترها را ارائه کند.

البته این بدان معنا نیست که از مارس ۲۰۲۲ کاربران ویندوزهای ۷ و ۸ دیگر نمی‌توانند از One Drive استفاده کنند، بلکه این اپلیکیشن یکی از بهترین ویژگی‌های خودش که همگام‌سازی اطلاعات با کامپیوتر است را در این کامپیوترهای قدیمی از دست خواهد داد. مایکروسافت می‌گوید:

به منظور تمرکز روی فناوری‌ها و سیستم عامل‌های جدید و ارائه امن‌ترین و به‌روزترین تجربیات به کاربران، از ۱ ژانویه ۲۰۲۲ هیچ به‌روزرسانی برای اپلیکیشن دسکتاپی OneDrive روی سیستم‌های مجهز به ویندوز ۷، ۸ و ۸.۱ ارائه نخواهد شد.

همچنین اپلیکیشن دسکتاپی OneDrive که روی این سیستم عامل‌ها نصب شده باشد هم از ۱ مارس ۲۰۲۲ قادر به همگام‌سازی با فضای ابری نخواهد بود و فایل‌های شخصی شما دیگر همگام‌سازی نمی‌شوند و باید مستقیماً از طریق مرورگر وب به آن‌ها دسترسی پیدا کنید یا فایل آپلود کنید.

ما تصور می‌کنیم مایکروسافت با قرار دادن این محدودیت‌ها سر راه کاربران ویندوز ۷ و ۸، می‌خواهد آن‌ها را ترغیب به ارتقا سیستم خود به ویندوز ۱۰ یا ویندوز ۱۱ که به تازگی عرضه شده کند.

بیشتر بخوانید:

آیا مایکروسافت ما را مجبور به نصب ویندوز ۱۱ می‌کند؟

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.