تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۵۶
کد خبر : 48018

واریز ۵۰۰ هزار تومان به حساب تمام ایتام تحت حمایت کمیته امداد

واریز ۵۰۰ هزار تومان به حساب تمام ایتام تحت حمایت کمیته امداد

واریز ۵۰۰ هزار تومان به حساب تمام ایتام تحت حمایت کمیته امداد رئیس کمیته امداد از واریز ۵۰۰ هزار تومان به حساب ۱۴۶ هزار یتیم تحت حمایت این نهاد در شب ضربت خوردن ابوالایتام، امیرالمومنین علی (ع) خبر دا..

واریز ۵۰۰ هزار تومان به حساب تمام ایتام تحت حمایت کمیته امداد

واریز ۵۰۰ هزار تومان به حساب تمام ایتام تحت حمایت کمیته امداد

رئیس کمیته امداد از واریز ۵۰۰ هزار تومان به حساب ۱۴۶ هزار یتیم تحت حمایت این نهاد در شب ضربت خوردن ابوالایتام، امیرالمومنین علی (ع) خبر داد و گفت: به همین منظور مبلغ ۷۳ میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان در اختیار کمیته امداد قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، سیدمرتضی بختیاری با تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و گرامیداشت لیالی قدر گفت: همانند سال گذشته در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به حساب تمام ایتام تحت حمایت کمیته امداد واریز شد.

وی افزود: طبق مذاکرات انجام شده با رئیس بنیاد مستضعفان، این بنیاد با واریز ۷۳ میلیارد تومان به حساب کمیته امداد، اعتبار لازم برای واریز وجه ۵۰۰ هزار تومانی به حساب ایتام تحت حمایت را تقبل کرد که باید از این مجموعه گرانقدر کمال تشکر و امتنان را داشته باشم.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اجرای پویش ایران مهربان برای جذب حامیان ایتام در کشور تاکید کرد: در طول اجرای این پویش بیش از ۲۰۰ هزار نفر به تعداد حامیان ایتام افزوده شده و امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان به مرحله‌ای برسیم که هیچ یتیمی در کشور بدون حامی نباشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، بختیاری با بیان اینکه هفته اکرام خیران از ۱۵ ماه رمضان آغاز شده و تا ۲۱ ماه مبارک ادامه دارد، خاطرنشان کرد: سومین مرحله پویش ایران همدل با لبیک مردم به فراخوان رهبر معظم انقلاب و حضور چشمگیر خیران، مراکز نیکوکاری، سپاه، بسیج، بنیاد مستضعفان، آستان قدس و همه نهادها و دستگاه‌ها در حال اجراست.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.