تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
کد خبر : 63388

واتساپ در حال آزمایش یک ویژگی جدید برای گروه ها است

واتساپ در حال آزمایش یک ویژگی جدید برای گروه ها است

واتساپ در حال آزمایش یک ویژگی جدید برای گروه ها است واتساپ مشغول آزمایش یک ویژگی جدید برای گروه ها است. به زودی ادمین گروه‌های واتساپی یک قابلیت جدید را برای مدیریت بهتر گروه خود دریافت می‌..

واتساپ در حال آزمایش یک ویژگی جدید برای گروه ها است

واتساپ مشغول آزمایش یک ویژگی جدید برای گروه ها است. به زودی ادمین گروه‌های واتساپی یک قابلیت جدید را برای مدیریت بهتر گروه خود دریافت می‌کنند.

واتساپ مشغول کار روی ویژگی‌های جدیدی است. در میان آن‌ها، یک بروزرسانی جذابی وجود دارد که به ادمین گروه‌ها اجازه می‌دهد پیام‌ها را برای تمام اشخاص گروه حذف کنند. طبق گزارش منتشر شده در سایت Wabetainfo، واتساپ آپدیت آزمایشی جدید ۲.۲۲.۱.۱ اپلیکیشن خودش را منتشر کرده که در آن به ادمین گروه‌های واتساپی اجازه می‌دهد پیام‌های ارسالی کاربران را به شکلی حذف کنند که از دید همه پنهان شود.

بیشتر بخوانید:

۷ قابلیت جدید که احتمالا سال آینده به واتساپ می‌آیند

ویژگی جدید برای گروه ها در واتساپ چیست؟

اگر ادمینی که این قدرت را دارد یک پیام را حذف کند، به جای آن پیغام “This was removed by an admin” به معنای «این پیام توسط یک ادمین حذف شده» به نمایش درمی‌آید. البته در صورتی که گروهی چند ادمین مختلف داشته باشد، این پیغام ظاهر می‌شود.

در متن این گزارش آمده است:

خبر خوب این است که واتساپ در نهایت مشغول ارتقا فرآیند حذف پیام‌ها است و ادمین گروه‌ها قادر خواهند بود هر پیامی که در گروه ارسال می‌شود را حذف کنند. به لطف این قابلیت، ادمین گروه‌ها می‌توانند در بروزرسانی‌های آتی با قدرت بیشتری گروه‌های واتساپی را مدیریت کنند.

اما به جز این قابلیت، مشاهده شده که واتساپ مشغول آزمایش یک رابط کاربری دوربین درون اپلیکیشنی جدید برای دستگاه‌های اندرویدی نیز هست. این رابط کاربری جدید با تغییر جای شرتکات فلش و بازطراحی دکمه فلش و جابجایی دوربین‌های پشت و جلو، به کاربران اجازه می‌دهد هنگام عکاسی فضای بیشتری را روی صفحه ببینند. ردیفی که در بالای دکمه شاتر دوربین قرار داشت و آخرین عکس‌های ثبت شده در گالری را به نمایش می‌گذاشت هم در این رابط کاربری جدید ناپدید شده است.

منبع :newswireمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.