تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
کد خبر : 64199

هیدئو کوجیما روی دو بازی جدید کار می‌کند

هیدئو کوجیما روی دو بازی جدید کار می‌کند

هیدئو کوجیما روی دو بازی جدید کار می‌کند هیدئو کوجیما خالق بازی های Death Standing و Metal Gear Solid در مصاحبه جدیدی که با نشریه ژاپنی فامیتسو، از ساخت دو بازی جدید خبر داده است.
هیدئو کو..

هیدئو کوجیما روی دو بازی جدید کار می‌کند

هیدئو کوجیما خالق بازی های Death Standing و Metal Gear Solid در مصاحبه جدیدی که با نشریه ژاپنی فامیتسو، از ساخت دو بازی جدید خبر داده است.

هیدئو کوجیما خالق بازی‌های Death Standing و Metal Gear Solid در مصاحبه جدید خود با نشریه ژاپنی فامیتسو، از ساخت دو بازی جدید خبر داده است. کوجیما از دادن اطلاعات بیشتر امتناع و فقط اشاره کرد که بازی‌های جدیدی که توسط کوجیما پروداکشنز ساخته خواهند شد، سخت و چالش‌برانگیز هستند. او یکی از این بازی‌ها را متفاوت با ساخته‌های قبلی خود می‌داند. کوجیما درمورد بازی دیگر گفت که طرفداران او با جهان و اتمسفر آن آشنا هستند.

کوجیما در این گفت‌وگو هیچ صحبتی در خصوص تایید یا عدم تایید ساخت دنباله‌ای برای بازی Death Standing نداشت و طرفداران برای فهمیدن این موضوع راهی جز صبر کردن ندارند. او در بخشی دیگر از صحبت‌های خود همچنین تاکید کرد که می‌خواهد در زمینه‌های دیگری، غیر از ساخت بازی‌های ویدئویی هم فعالیت کند. این موضوع با افتتاحیه استودیو فیلم او هم‌خوانی دارد؛ کوجیما بارها از علاقه‌ی خود به سینما و موسیقی گفته است.

بیشتر بخوانید :ویدیو گیم پلی جدید بازی Death Stranding را تماشا کنید

نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما هم کوجیما را یکی از بزرگ‌ترین بازی‌سازان حال حاضر جهان می‌دانید و بازی‌های او را دوست دارید؟

منبع :gameinformerمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.