تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
کد خبر : 25047

هیجان زندگی با Huawei nova 7i

هیجان زندگی با Huawei nova 7i

کافه دانش: گوشی‌های میان‌رده، سری محصولاتی هستند که از لحاظ قیمت و امکانات در بین محصولات رده پائین و گوشی‌های پرچمدار قرار می‌گیرند. اما هوآوی در سری میان‌رده خود یعنی Nova همواره امکانات بسیاری قرار داده به نحوی‌که این سری تبدیل به جایگزینی اقتصادی برای پرچمدارهای این برند شده است. فروش ۱۲۵ میلیون عددی گوشی‌های …

کافه دانش: گوشی‌های میان‌رده، سری محصولاتی هستند که از لحاظ قیمت و امکانات در بین محصولات رده پائین و گوشی‌های پرچمدار قرار می‌گیرند. اما هوآوی در سری میان‌رده خود یعنی Nova همواره امکانات بسیاری قرار داده به نحوی‌که این سری تبدیل به جایگزینی اقتصادی برای پرچمدارهای این برند شده است. فروش ۱۲۵ میلیون عددی گوشی‌های این سری نیز حکم تائیدی بر محبوبیت و قدرت این میان‌رده سطح‌بالا و به نوعی پرچم‌دار سبک است.

اما جدیدترین محصولی که از سری Nova به بازار ایران معرفی شده‌است Huawei Nova 7i است که قابلیت‌های بسیاری را به کاربر ارائه می‌کند. در ادامه با مشخصات این محصول جذاب بیشتر آشنا می‌شویم.

قابلیت های کلیدی Huawei nova 7i
دوربین
 با چهار دوربین در بخش پشتی Huawei nova 7i می‌تواند تصاویری عریض‌تر، تمیزتر و نزدیک‌تر از آنچه تا به حال تصور می‌کردید را ثبت کند..
چیپ ست Kirin810
 گوشی هوشمند Huawei nova 7i مجهز به پردازنده Kirin 810 است که یک زرادخانه قدرتمند در کارایی برای شما خواهدبود. .
باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری
عملکرد پایدار باتری همراه با قابلیت شارژ سریع باتری پر ظرفیت ۴۲۰۰ mAH به شما امکان استفاده از گوشی برای تمام طول روز و فقط با یک بار شارژ کامل را می‌دهد.
برای اطلاع از تخفیف ها و فروش های ویژه با فروشگاههای منتخب هوآوی تماس بگیرید.

کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.