تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۷:۵۰
کد خبر : 65872

هوندا سیویک ۲۰۲۲ معرفی شد؛ با قوی‌ترین سیویک تاریخ آشنا شوید

هوندا سیویک ۲۰۲۲ معرفی شد؛ با قوی‌ترین سیویک تاریخ آشنا شوید

هوندا سیویک ۲۰۲۲ معرفی شد؛ با قوی‌ترین سیویک تاریخ آشنا شوید نسخه هیبرید هوندا سیویک ۲۰۲۲ با پیشرانه‌ای قدرتمندتر از نسخه بنزینی در راه است. در ادامه مشخصات و قیمت احتمالی این خودرو را مشاه..

هوندا سیویک ۲۰۲۲ معرفی شد؛ با قوی‌ترین سیویک تاریخ آشنا شوید

نسخه هیبرید هوندا سیویک ۲۰۲۲ با پیشرانه‌ای قدرتمندتر از نسخه بنزینی در راه است. در ادامه مشخصات و قیمت احتمالی این خودرو را مشاهده کنید.

بنا به گفته مجله ژاپنی Best Car، نسخه هیبرید هوندا سیویک ۲۰۲۲ قرار است روانه بازار شود. نکته جالب توجه این خودرو این است که به‌جای پیشرانه هیبرید ۱.۵ لیتری نسل جدید هوندا HR-V، احتمالاً به پیشرانه هیبرید ۲ لیتری هوندا آکورد و هوندا CR-V مجهز خواهد بود. گفته می‌شود این پیشرانه جدید برای نسل یازدهم سیویک، e-HEV نام خواهد داشت.

مشخصات فنی احتمالی هوندا سیویک ۲۰۲۲ هیبرید

هوندا سیویک 2022

پیشرانه ۲ لیتری بدون توربوی آکورد و CR-V با بهره‌گیری از دو موتور الکتریکی، قابلیت تولید قدرت ۲۱۱ اسب بخار و گشتاور ۳۱۵ نیوتون‌متر را دارد. هوندا سیویک هیبرید نیز با این پیشرانه، در سطح بالاتری نسبت به نسخه بنزینی قرار می‌گیرد. نسخه بنزینی این خودرو با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ قدرت ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۲۴۰ نیوتون‌متر را به تولید می‌رساند. نسخه هیبرید همچنین در زمینه عملکرد به نسخه تایپ R که در آینده به عرضه می‌رسد، نزدیک‌تر خواهد بود.

هوندا سیویک 2022

پیشرانه هیبرید ۲ لیتری مذکور عملکرد بهتری را در مقایسه با پیشرانه هیبرید ۱.۵ لیتری هوندا HR-V با قدرت ۱۲۹ اسب بخار و گشتاور ۲۵۳ نیوتون‌متر ارائه می‌دهد. در واقع هوندا سیویک ۲۰۲۲ هیبرید از لحاظ خروجی در سطح تویوتا راو ۴ هیبرید با پیشرانه ۲ لیتری ۲۱۵ اسب بخاری‌ قرار خواهد گرفت. خروجی پیشرانه احتمالی هوندا سیویک ۲۰۲۲ هیبرید نسبت به همتایان بنزینی خود نیز جالب توجه است. به‌عنوان مثال، این خودرو فقط ۵ اسب بخار کمتر از فولکس واگن گلف GTI قدرت خواهد داشت درحالی که خروجی آن ۱۰ اسب بخار بیشتر از هیوندای i30 نسخه N-Line خواهد بود.

انتظار می‌رود این خودرو با ترکیب پیشرانه مذکور و دینامیک شاسی تحسین‌شده هوندا سیویک جدید، سواری بسیار هیجان‌انگیزی داشته باشد.

قیمت

هوندا سیویک 2022

با توجه به گزارشات، قیمت هوندا سیویک ۲۰۲۲ هیبرید با احتساب هزینه‌های اضافی نظیر مالیات، بیمه و… به ۵۰ هزار دلار یا حتی بیشتر می‌رسد. این درحالی است که نسخه استاندارد سیویک در حال حاضر ۴۷ هزار دلار قیمت دارد.

بی‌شک این قیمت قابل توجه‌ای برای این خودرو است، خصوصاً از آنجا که گزینه‌هایی مثل تویوتا کرولا ZR هیبرید با قیمت ۳۵ هزار دلار بدون احتساب هزینه‌های اضافی موجود هستند. البته باید توجه داشت که نه عملکرد کرولا و نه فضا و میزان رضایت راننده از آن در حد و اندازه نسخه هیبرید سیویک ۲۰۲۲ نخواهد بود.

نهایتاً لازم به ذکر است هوندا سیویک هیبرید ۲۰۲۲ اواسط سال ۲۰۲۲ در ژاپن عرضه می‌شود و سپس در نیمه دوم سال به سایر مناطق راه پیدا می‌کند.

منبع :Chasing Carsمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.