تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
کد خبر : 52625

هوتن شکیبا بازیگر جدید "ملاقات خصوصی"/ فیلم "صحنه‌زنی" مجوز نمایش گرفت

هوتن شکیبا بازیگر جدید "ملاقات خصوصی"/ فیلم "صحنه‌زنی" مجوز نمایش گرفت

هوتن شکیبا بازیگر جدید “ملاقات خصوصی”/ فیلم “صحنه‌زنی” مجوز نمایش گرفت – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بسته سینمایی امروز دو خبر از پروانه نمایش فیلم “صحنه‌زنی” که در جشنواره جهانی فیلم ف..

هوتن شکیبا بازیگر جدید "ملاقات خصوصی"/ فیلم "صحنه‌زنی" مجوز نمایش گرفت – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بسته سینمایی امروز دو خبر از پروانه نمایش فیلم "صحنه‌زنی" که در جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد و حضورِ هوتن شکیبا در فیلم پربازیگری به نام "ملاقات خصوصی" که قرار است در کنار پریناز ایزدیار کارِ دیگری را در کارنامه‌اش به یادگار بگذارد؛ جزئیات این دو خبر را در ادامه ببینید:

«صحنه زنی» پروانه نمایش گرفت

شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی با صدور پروانه نمایش یک فیلم موافقت کرد.

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم «صحنه زنی» به تهیه‌کنندگی مجید رضابالا و کارگردانی علیرضا صمدی موافقت کرد.

هوتن شکیبا هم به «ملاقات خصوصی» پیوست

«ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس با حضور هوتن شکیبا به زودی در تهران کلید می‌خورد.

فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس و تهیه‌کنندگی امیر بنان، پس از معرفی پریناز ایزدیار حالا از حضور هوتن شکیبا در این پروژه خبر داد.
هوتن شکیبا بازیگر و صداپیشه در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر، برای بازی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد و تاکنون در آثار مطرح سینمایی همچون «طبقه حساس»، «هلن»، «عامه پسند»، «تی‌تی»، «ابلق» و… حضور داشته است.

«ملاقات خصوصی» اولین فیلم امید شمس است که فیلمنامه آن توسط او و علی سرآهنگ نوشته شده است، شمس پیش از این در عرصه فیلم کوتاه فعالیت داشته و آثارش در جشنواره‌های داخلی و خارجی حضور موفقی داشته است.

فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» اثری پربازیگر است و بزودی در تهران کلید می‌خورد.

سازمان سینمایی "دینامیت" را خنثی کرد!/ "درخت گردو" بار نداد/ روز صفر سینما ادامه داردفیلم‌های مستند با وجود "سینما حقیقت" نیازی به جشنواره فجر ندارنداستادی: در دوره «چشم‌آبی‌ها» کم‌کار بودم/ امیدوارم در آینده مجبور نشویم از تعبیر «سینمای خدابیامرز» استفاده کنیم!

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.