تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۶:۱۰
کد خبر : 46944

هوای ‌پایتخت مطلوب است

هوای ‌پایتخت مطلوب است

هوای ‌پایتخت مطلوب است براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران،کیفیت هوای ‌پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در محدوده قابل قبول است و تداوم این شرایط تا فردا ‌پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش ایسنا، پیش‌ب..

هوای ‌پایتخت مطلوب است

هوای ‌پایتخت مطلوب است

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران،کیفیت هوای ‌پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در محدوده قابل قبول است و تداوم این شرایط تا فردا ‌پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران حاکی از آن است که در صبحگاه امروز (۷ اردیبهشت ماه) در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده قابل‌ قبول قرار خواهد گرفت که ناشی از ناپایداری جوی و پراکندگی آلاینده‌ها طی ساعات گذشته است.

برقراری جو آرام طی روز شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم نخواهد کرد و با حضور عوامل کافی جهت تولید آلاینده‌ «ازن» در برخی مناطق احتمال افزایش غلظت این آلاینده و کاهش کیفیت هوا وجود دارد. با افزایش تندی باد تا اواخر وقت با وجود افزایش ترافیک شامگاهی در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده قابل‌ قبول قرار خواهد گرفت.

صبح فردا (۸ اردیبهشت ماه) با آغاز تردد خودروها و عدم وزش باد مؤثر پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق پرتردد کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد. به‌تدریج با رشد ناپایداری جوی همراه با وزش باد نسبتا شدید و گاهی رگبار پراکنده طی روز پراکندگی آلاینده‌ها تسهیل خواهد شد. تداوم این شرایط جوی تا شامگاه فردا (۸ اردیبهشت ماه) برقراری وضعیت قابل‌ قبول کیفیت هوا را در بیشتر مناطق به‌ دنبال خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۷۸ بود و هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۷۷ و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول است.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.