تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
کد خبر : 58064

هواوی Mate V نسل جدید گوشی های منعطف غول چینی

هواوی Mate V نسل جدید گوشی های منعطف غول چینی

هواوی Mate V نسل جدید گوشی های منعطف غول چینیبرند هواوی به عنوان یکی از پیشتازان در عرصه‌ی تولید گوشی های منعطف، قصد دارد نسل جدیدی از گوشی های منعطف خود را با نام Mate V به بازار عرضه کند.
سری Mate X..

هواوی Mate V نسل جدید گوشی های منعطف غول چینی

برند هواوی به عنوان یکی از پیشتازان در عرصه‌ی تولید گوشی های منعطف، قصد دارد نسل جدیدی از گوشی های منعطف خود را با نام Mate V به بازار عرضه کند.

سری Mate X از برند هواوی به طور کلی به دستگاه های منعطف اختصاص دارد که اکثر این دستگاه ها در غالب تبلت ساخته می‌شود. اما اکنون شایعاتی به گوش می‌رسد که می‌گوید هواوی تصمیم گرفته Mate V را شبیه به گوشی هایی مانند Galaxy Z Flip3 یا Moro Razr بسازد و ظاهرا این شایعات نیز درست هستند.

هر آنچه از Mate V می‌دانیم

به گزارش گجت نیوز انتظار میرود تراشه‌ای که در این گوشی منعطف هواوی به کار گرفته شود Kirin 9000 باشد. تعجبی هم ندارد چرا که این تراشه جدیدترین و قدرتمندترین چیپست ساخت HiSolicon است. این تراشه پیش از این در سری Mate X2 نیز استفاده شده بود. همچنین حرف V در نام این دستگاه شبیه به یک گوشی تا شده است و اشاره به طراحی این دیوایس دارد.

گوشی تاشو هواوی Huawei Mate V

اما هنوز بیشتر از اطلاعات این دستگاه به بیرون درز نکرده. اطلاعاتی همچون پشتیبانی از شبکه های تلفن همراه که ممکن است بخاطر تحریم های آمریکا علیه این برند تحت تاثیر قرار گرفته باشد.

همچنین بخوانید : گوشی تاشو آیفون چه تحولی در صنعت موبایل ایجاد خواهد کرد؟

امروز صبح نیز، یک افشاگر چینی به نهم Panda is bald در حساب Weibo خود، اعلام کرد که قبل از اتمام امسال، می‌توانیم Mate V جدید را مشاهده کنیم. همچین هواوی مراسمی را برای ۲۱ اکتبر ترتیب داده که به واقعی بودن این ادعا، قوت می‌بخشد.

به نظر شما دیوایس های تاشو هواوی توانایی رقابت با هم‌نوعان خود از سایر برند ها از جمله سامسونگ را دارند؟

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.