تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۳:۱۳
کد خبر : 72941

هواوی یکی دیگر از زیر مجموعه های خود را فروخت؛ اولین گوشی Maimang با این مشخصات می‌آید

هواوی یکی دیگر از زیر مجموعه های خود را فروخت؛ اولین گوشی Maimang با این مشخصات می‌آید

هواوی یکی دیگر از زیر مجموعه های خود را فروخت؛ اولین گوشی Maimang با این مشخصات می‌آیدمشکلات بی‌پایان تحریم‌های ایالات متحده آمریکا برای هواوی همچنان ادامه دارد و پس از جدایی زیرمجموعه‌هایی مانند آنر،..

هواوی یکی دیگر از زیر مجموعه های خود را فروخت؛ اولین گوشی Maimang با این مشخصات می‌آید

مشکلات بی‌پایان تحریم‌های ایالات متحده آمریکا برای هواوی همچنان ادامه دارد و پس از جدایی زیرمجموعه‌هایی مانند آنر، حالا Maimang هم از هواوی جدا شده و به زودی اولین گوشی کاملا مستقل خود را معرفی و عرضه خواهد کرد.

در ماه مارس سال جاری میلادی بود که اطلاعاتی مربوط به گوشی Maimang 11 5G رسانه‌ای شد. امروز شرکت چاینا تلکام که مایمنگ زیرمجموعه این شرکت محسوب می‌شود، معرفی این گوشی را تایید کرد. این گوشی روز دهم ماه می معرفی خواهد شد. مایمنگ یکی از زیرمجموعه‌های شرکت هواوی بود اما چندی پیش این شرکت از هواوی جدا شد و فعالیت خود را زیر نظر مجموعه چاینا تلکام ادامه دارد. اولین گوشی این شرکت، یک مدل میان‌رده خواهد بود و از نظر ظاهری مشخصات، قابلیت شاخصی به جز باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ندارد.

مشخصات فنی، ویژگی‌ها و قابلیت‌های گوشی Maimang 11 5G

در پوستر منتشر شده برای گوشی Maimang 11 5G، مهم‌ترین ویژگی باتری بزرگ ۶۰۰۰ میل آمپر ساعتی اعلام شده است. همان طور که از نام این گوشی هوشمند میان‌رده هم مشخص است، مایمنگ ۱۱ از تکنولوژی ۵G هم پشتیبانی خواهد کرد. اطلاعات بیشتری به صورت رسمی از این گوشی چینی رسانه‌ای نشده است. اما اطلاعات موجود در دیتابیس TENAA در کشور چین، ویژگی‌های جالبی از این گوشی به ما اعلام می‌کنند.

همان طور که انتظار داشتیم، خبری از یک تراشه کوالکام در گوشی Maimang 11 5G نیست و این گوشی زیرمجموعه سابق هواوی، به تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک مجهز شده است. این تراشه ۲.۲ گیگاهرتزی به طور کلی عملکرد فوق‌العاده‌ای ندارد اما می‌تواند برای گوشی‌های میان‌رده با قیمتی مناسب، یک گزینه قابل قبول باشد. با وجود گذشت چندین ماه از معرفی رسمی و انتشار اندروید ۱۲ برای بسیاری از گوشی‌ها، میان‌رده مایمنگ در زمان عرضه به اندروید ۱۱ مجهز خواهد شد. هنوز اطلاعاتی درباره انتشار اندروید ۱۲ برای این گوشی منتشر نشده است.

گوشی Maimang 11 5G

گوشی هوشمند جدید شرکت Maimang، به یک صفحه نمایش ۶.۷۵۶ اینچی از نوع ال سی دی مجهز شده است. رزولوشن این نمایشگر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ است. دوربین سلفی این گوشی با استفاده از طراحی قطره‌ای در بالای نمایشگر جای گرفته ۸ مگاپیکسلی است. دوربین اصلی این گوشی حداقل روی کاغذ، قابل قبول به نظر می‌رسد. حسگر اصلی دوربین این گوشی ۴۸ مگاپیکسلی است و در کنارش یک حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند گوشی Maimang 11 5G دارای ابعاد ۱۶۸.۳ در ۷۷.۶ در ۸.۹۸ میلی متر خواهد بود. این مدل ۱۹۹ گرم وزن خواهد داشت.

دیگر ویژگی‌های اولین گوشی مایمنگ

از جمله دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به مجهز بودن به حسگر اثر انگشت روی کلید پاور و جک ۳.۵ میلی متری هدفون اشاره کرد. این مدل در نسخه‌های مجهز به ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار کشور چین خواهد شد. اولین گوشی مایمنگ در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی عرضه خواهد شد.

گوشی Maimang 10 SE 5G

مایمانگ ۱۰ اس ای ۵G

شرکت مایمنگ در گذشته هم گوشی‌هایی را زیر نظر شرکت هواوی معرفی و عرضه کرده بود اما این گوشی‌ها با استقبال زیادی رو به رو نشدند. پیش از جدایی کامل از هواوی، برند مایمنگ یک زیرمجموعه از هواوی بود که در سال ۲۰۱۳ میلادی، با همکاری شرکت‌های تنسنت و چاینا تلکام به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: گوشی Maimang 10 SE 5G بدون نام و نشان هواوی معرفی شد

مایمنگ پس از تحریم‌های ایالات متحده، مانند هواوی اوضاع خوبی نداشت اما در نهایت با توافق با هواوی، توانست فعالیت خود را به صورت کامل از هواوی جدا کند. ظاهرا اصلی‌ترین دلیل این جدایی، به وجود آمدن امکان فعالیت و فروش گوشی توسط Maimang خارج از خاک کشور چین بوده است. هنوز اطلاعات دقیقی درباره عرضه جهانی و قیمت گوشی مایمنگ ۱۱ ۵G رسانه‌ای نشده اما می‌توانید آخرین اخبار مربوط به دنیای گوشی‌های هوشمند را از وب سایت گجت نیوز دنبال کنید.

منبع :Gizmo Chinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.