تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
کد خبر : 62142

هواوی نوا ۸ SE معرفی شد؛ شارژ سریع ۶۶ واتی و پردازنده کایرین ۷۱۰A

هواوی نوا ۸ SE معرفی شد؛ شارژ سریع ۶۶ واتی و پردازنده کایرین ۷۱۰A

هواوی نوا ۸ SE معرفی شد؛ شارژ سریع ۶۶ واتی و پردازنده کایرین ۷۱۰Aنسخه ۴G هواوی نوا SE 8 معرفی شد. Huawei Nova 8 SE 4G به تراشه کایرین ۷۱۰A و باتری ۳۸۰۰ میلی‌آپر ساعتی مجهز شده است و از شارژ سریع ۶۶ وا..

هواوی نوا ۸ SE معرفی شد؛ شارژ سریع ۶۶ واتی و پردازنده کایرین ۷۱۰A

نسخه ۴G هواوی نوا SE 8 معرفی شد. Huawei Nova 8 SE 4G به تراشه کایرین ۷۱۰A و باتری ۳۸۰۰ میلی‌آپر ساعتی مجهز شده است و از شارژ سریع ۶۶ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

هواوی از مدل ۴G گوشی نوا ۸ SE رونمایی کرد. تنها تفاوت مدل ۴G با نمونه ۵G این گوشی به تراشه استفاده شده باز می‌گردد. شرکت چینی در این مدل از چیپست کایرین ۷۱۰A استفاده کرده است.

اما همچنان شاهد همان صفحه نمایش اولد ۶.۵ اینچی با رزولوشن FHD هستیم که حسگر اثر انگشت را در زیر خود جای داده است و از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در قسمت ناچ میزبانی می‌کند.

هواوی نوا SE 8

وقتی به مجموعه دوربین در بدنه پشتی این گوشی نگاه می‌کنید، ممکن است تصویر یک گاز چهار شعله برای شما تداعی شود که به ترتیب دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. فلاش LED نیز دقیقا در وسط دوربین‌ها قرار دارد.

این گوشی قرار است در بازار چین عرضه شود؛ بنابراین جای تعجب ندارد که از سیستم عامل هارمونی او اس ۲ استفاده می‌کند. ظرفیت باتری آن نیز تنها ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.

هواوی نوا SE 8

فراموش نکنیم که هواوی یکی از معدود شرکت‌هایی است که ویژگی‌های ذخیره انرژی کارآمدی را توسعه داده‌ است؛ بنابراین کاربران نباید خیلی بابت این باتری کوچک نگران باشند. علاوه بر این، نوا ۸ اس ای از شارژ سریع ۶۶ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

هواوی فروش نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی این گوشی را با قیمت ۳۳۰ دلار آغاز کرده است. کاربران چینی می‌توانند هواوی نوا ۸ SE 4G را در چهار رنگ گرادینت، نقره‌ای، آبی و مشکی سفارش دهند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.