تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
کد خبر : 73338

هواوی میت Xs 2 ، گوشی منعطف تاشو جدید غول چینی معرفی شد

هواوی میت Xs 2 ، گوشی منعطف تاشو جدید غول چینی معرفی شد

هواوی میت Xs 2 ، گوشی منعطف تاشو جدید غول چینی معرفی شدگوشی تاشو هواوی میت Xs 2 با وزن بسیار سبک‌تر و طراحی زیباتر از گذشته معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی و قیمت میت ایکس اس ۲ آشنا شوید.
هواوی امروز..

هواوی میت Xs 2 ، گوشی منعطف تاشو جدید غول چینی معرفی شد

گوشی تاشو هواوی میت Xs 2 با وزن بسیار سبک‌تر و طراحی زیباتر از گذشته معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی و قیمت میت ایکس اس ۲ آشنا شوید.

هواوی امروز میزبان یک رویداد مهم خبری بود که در آن از گوشی هوشمند تاشو هواوی میت Xs 2 به همراه چند ساعت و مچ‌بند هوشمند جدید رونمایی کرد. این گوشی قرار است با قیمت ۲ هزار یورویی در سه رنگ سفید، مشکی و بنفش عرضه شود.

هواوی میت Xs 2 ، سبک و زیبا

گوشی تاشو رو به بیرون هواوی از نمایشگر اصلی ۷.۸ اینچی OLED با رزولوشن ۲۴۸۰ در ۲۲۰۰ پیکسلی و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. وقتی گوشی بسته باشد هم یک نمایشگر ۶.۵ اینچی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که کاربر می‌تواند با یک دست از گوشی خود استفاده کند.

هواوی میت Xs 2

علی‌رغم ابعاد بزرگ گوشی، وزن میت ایکس اس ۲ تنها ۲۵۵ گرم است که کاهش وزن قابل توجهی را نسبت به دو نسل قبلی یعنی Mate Xs (وزن ۳۰۰ گرمی) و Mate X 2 (وزن ۲۹۵ گرمی) تجربه کرده است. این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ قدرت می‌گیرد و در یک نسخه با ۸ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی عرضه می‌شود.

هواوی میت Xs 2

دوربین اصلی پشتی این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی است که یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال ۳ برابری آن را همراهی می‌کنند. در بخش نرم افزاری این گوشی نیز اندروید با رابط کاربری EMUI 12 حضور دارد و یک باتری ۴*۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ ۶۶ وات هم انرژی گوشی را تأمین می‌کند.

هواوی میت Xs 2منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.