تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۵۶
کد خبر : 70912

هواوی میت X3 با طراحی تاشو به بیرون به زودی معرفی خواهد شد

هواوی میت X3 با طراحی تاشو به بیرون به زودی معرفی خواهد شد

هواوی میت X3 با طراحی تاشو به بیرون به زودی معرفی خواهد شدمدت‌ها است سامسونگ در حال سلطنت به بازار گوشی‌های تاشو است اما هواوی می‌خواهد با گوشی Huawei Mate X3، بخشی از این بازار را به دست آورد. هواوی ..

هواوی میت X3 با طراحی تاشو به بیرون به زودی معرفی خواهد شد

مدت‌ها است سامسونگ در حال سلطنت به بازار گوشی‌های تاشو است اما هواوی می‌خواهد با گوشی Huawei Mate X3، بخشی از این بازار را به دست آورد. هواوی میت X3 با یک طراحی چشم‌نواز روانه بازار خواهد شد.

پس از آغاز تحریم‌های ایالات متحده، شرکت هواوی آسیب زیادی دید اما همچنان به تلاش برای تولید محصولاتی جذاب و قدرتمند ادامه داد. یکی از جالب‌ترین محصولات این شرکت چینی در سال‌های اخیر، گوشی‌هایی با صفحه نمایش تاشو بوده است. جدیدترین گوشی تاشو هواوی، میت ایکس ۳ است که در آینده‌ای نزدیک روانه بازار خواهد شد. حالا با نزدیک شدن به زمان معرفی این گوشی، شاهد درز اطلاعات و تصاویر مهمی از این گوشی مورد انتظار هستیم. طبق اطلاعات فاش شده توسط افشاگران چینی، در نیمه دوم ماه آوریل گوشی هواوی میت X3 در نسخه‌هایی مجهز به تراشه‌های متفاوت رونمایی خواهد شد.

ویژگی‌های گوشی میت X3 هواوی

تصاویر آنباکسینگ هواوی میت ایکس اس

پیش از این گزارش‌هایی منتشر شد که در آن‌ها به استفاده از تراشه کایرین ۹۰۰۰ در گوشی تاشو بعدی هواوی اشاره شده بود. افشاگر چینی، ونگزای به تازگی اعلام کردند میت X3 هواوی در یک نسخه مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ نیز روانه بازار خواهد شد. این تراشه با وجود اسنپدراگون ۸ نسل ۱ دیگر قدرتمندترین مدل کوالکام نیست و در میت ایکس ۳، از تکنولوژی ۵G بهره نخواهد برد.

مدتی قبل، شایعاتی درباره مجهز بودن گوشی تاشو بعدی هواوی به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ منتشر شده بود. با این حال اخبار جدید نشان می‌دهند هواوی از استفاده از قدرتمندترین تراشه کوالکام در Mate X3 به دلایلی صرف نظر کرده است.

هواوی میت ایکس 3

طراحی کلی این گوشی تغییر خاصی نخواهد داشت اما حالا شاهد یک طراحی پخته‌تر هستیم که دیگر ایرادهای نسل قبل را ندارد. باتری گوشی تاشو بعدی Huawei دارای ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت خواهد بود که با توجه به نمایشگر بزرگش، کافی به نظر نمی‌رسد. در زمان عرضه، گوشی تاشو میت ایکس ۳ هواوی به سیستم عامل هارمونی نسخه ۲.۰.۱ مجهز است. همچنین گفته می‌شود این گوشی، از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

دیگر اطلاعات گوشی میت ایکس ۳

صفحه نمایش میت X3 هواوی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند که می‌تواند در مصرف باتری، تاثیر قابل توجهی داشته باشد. دوربین این گوشی هم در مقایسه با نسل قبل پیشرفته‌تر خواهد شد. بهتر است بدانید هنوز رسما نام میت ایکس ۳ برای گوشی بعدی هواوی تایید نشده و ممکن است در زمان معرفی، شاهد نامی متفاوت باشیم.

در گجت نیوز بخوانید: هواوی پتنت مربوط به گوشی رولی میت ایکس را ثبت کرد

افشاگری که اخبار مربوط به میت X3 هواوی را منتشر کرده، درباره سری پرچمدار میت ۵۰ نیز اطلاعاتی را به اشتراک گذاشته است. او اعلام کرده این سری به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ (نسخه ۴G) مجهز خواهد شد.

منبع :Gizmo Chinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.