تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 38754

هواوی میت بوک ۱۳ و ۱۴ جدید با پردازنده Ryzen 5000 عرضه می‌شوند

هواوی میت بوک ۱۳ و ۱۴ جدید با پردازنده Ryzen 5000 عرضه می‌شوند

هواوی میت بوک ۱۳ و ۱۴ جدید با پردازنده Ryzen 5000 عرضه می‌شوند لپ تاپ های میت بوک جدید هواوی یعنی هواوی میت بوک ۱۳ و میت بوک ۱۴ با سری جدید پردازنده Ryzen 5000 عرضه می‌شوند که سرعت بسیار بالایی را نسبت به نسل قبلی خود ارائه خواهند داد.
با وجود اینکه فقط چند سال از ورود کمپانی هواوی به بازار لپ تاپ می‌گذرد، اما نباید عملکرد آن در زمینه تولید لپ تاپ را نادیده گرفت. این شرکت یکی از سریع‌ترین رشدها را در بازار لپ تاپ تجربه کرده و رفته رفته وارد رقابت با بازیگران اصلی این بازار خواهد شد.
عرضه هواوی میت بوک ۱۳ و ۱۴ با پردازنده Ryzen 5000 اما بر اساس گزارش‌های منتشر شده، به تازگی برخی از «میت بوک‌های» (Matebook) جدید هواوی موفق به دریافت تاییدیه‌های مورد نیاز برای ورود به بازار شده‌اند. در این گزارش مشخص شده است که نسخه Ryzen مدل‌های هواوی میت بوک ۱۳ و MateBook 14 با دریافت آخرین تاییدیه‌های مورد نیاز، به زودی و به صورت رسمی در بازار عرضه خواهند شد.
همچنین یکی از مانیتورهای تولید شده توسط هواوی هم موفق به دریافت مجوزهای مورد نیاز شده و به نظر می‌رسد همزمان با MateBook 13 و MateB..

هواوی میت بوک ۱۳ و ۱۴ جدید با پردازنده Ryzen 5000 عرضه می‌شوند

لپ تاپ های میت بوک جدید هواوی یعنی هواوی میت بوک ۱۳ و میت بوک ۱۴ با سری جدید پردازنده Ryzen 5000 عرضه می‌شوند که سرعت بسیار بالایی را نسبت به نسل قبلی خود ارائه خواهند داد.

با وجود اینکه فقط چند سال از ورود کمپانی هواوی به بازار لپ تاپ می‌گذرد، اما نباید عملکرد آن در زمینه تولید لپ تاپ را نادیده گرفت. این شرکت یکی از سریع‌ترین رشدها را در بازار لپ تاپ تجربه کرده و رفته رفته وارد رقابت با بازیگران اصلی این بازار خواهد شد.

عرضه هواوی میت بوک ۱۳ و ۱۴ با پردازنده Ryzen 5000

اما بر اساس گزارش‌های منتشر شده، به تازگی برخی از «میت بوک‌های» (Matebook) جدید هواوی موفق به دریافت تاییدیه‌های مورد نیاز برای ورود به بازار شده‌اند. در این گزارش مشخص شده است که نسخه Ryzen مدل‌های هواوی میت بوک ۱۳ و MateBook 14 با دریافت آخرین تاییدیه‌های مورد نیاز، به زودی و به صورت رسمی در بازار عرضه خواهند شد.

همچنین یکی از مانیتورهای تولید شده توسط هواوی هم موفق به دریافت مجوزهای مورد نیاز شده و به نظر می‌رسد همزمان با MateBook 13 و MateBook 14 عرضه می‌شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، لپ تاپ‌های جدید سری «میت بوک» در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ میلادی معرفی می‌شوند.

شرکت هواوی در ماه ژانویه اقدام به عرضه هواوی میت بوک ۱۳ و MateBook 14 با پردازنده نسل یازدهم «اینتل» (Intel) کرده بود. اما شرکت رقیب یعنی AMD نیز در تاریخ ۱۳ ژانویه اقدام به عرضه سری پردازنده‌های Ryzen 5000U خود کرد که حالا و پس از گذشت چندماه، هواوی نیز از این پردازنده جدید در محصولات خود استفاده کرده است.

این سری از پردازنده‌ها برای فعالیت در دستگاه‌های قابل حمل طراحی شده و قوی‌ترین مدل از آنها یعنی AMD Ryzen 5800U را می‌توان با ۸ هسته، ۱۶ رشته و فرکانس کاری ۴.۴ گیگاهرتز خریداری کرد. شرکت AMD اعلام کرده است که پردازنده‌های سری Ryzen 5000U می‌تواند ترکیبی کامل از عملکرد و کارایی را ارائه دهند.

پردازنده نسل جدید AMD Ryzen 5800U در مقایسه با نسل قبل عملکرد بهتری داشته و موفق شده در حالت تک رشته (Single Tread) و چند رشته‌ای (Multi Tread) به ترتیب ۱۶ و ۱۴ درصد افزایش عملکرد را به ثبت برساند. همچنین نسل جدید این پردازنده، میزان بیشتر شارژدهی باتری تا ۱۷.۵ ساعت را ارائه می‌کند که رشد خوبی نسبت به نسل قبلی است.

هواوی میت بوک 13

این دو لپ تاپ جدید مجهز به کارت گرافیک Nvidia GeForce MX 450 خواهند بود. مدل هواوی میت بوک ۱۳ مجهز به باتری ۴۲ وات ساعتی بوده که با فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی سرعت شارژ بالایی را ارائه خواهد کرد.

همچنین این دو مدل از میت بوک‌های جدید هواوی ، مجهز به ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR4 3200MHz و فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت از نوع سریع SSD بوده و با نسخه Home Edition ویندوز ۱۰ در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. بد نیست بدانید نسبت نمایشگر به بدنه MateBook 14 90 درصد بوده و این نشان می‌دهد که دستگاه، فقط چیزی در حدود ۱۰ درصد حاشیه دارد.

این دو لپ تاپ برای بازار چین معرفی شده‌اند اما همینطور که از هواوی قابل انتظار است، به زودی راهی بازارهای جهانی نیز خواهند شد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.