تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۳۹
کد خبر : 28282

هواوی به رکورد فروش ۱۰۵ میلیون گوشی هوشمند در نیمه نخست ۲۰۲۰ دست یافت

هواوی به رکورد فروش ۱۰۵ میلیون گوشی هوشمند در نیمه نخست ۲۰۲۰ دست یافت

هواوی به رکورد فروش ۱۰۵ میلیون گوشی هوشمند در نیمه نخست ۲۰۲۰ دست یافت بر اساس آمار جدیدی که توسط شرکت هواوی منتشر شد، این برند توانست در نیمه نخست سال ۲۰۲۰ به رکورد فروش ۱۰۵ میلیون گوشی هوشمند دست پیدا کند.
آمار جدیدی که از سوی Huawei اعلام شده بیان می‌کند که این شرکت تنها در شش ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۰ موفق به فروش ۱۰۵ میلیون گوشی هوشمند و رسیدن به رتبه اول در میان تمام شرکت‌های فعال در این حوزه شده است.
آمار فروش گوشی هوشمند هواوی در جریان نشستی که در کنفرانس فناوری اطلاعات چین در سال ۲۰۲۰ برگزار شد، «یو چندونگ» به عنوان مدیر عامل بخش کالاهای مصرفی شرکت هواوی به صورت رسمی اعلام کرد که این شرکت در نیمه اول سال ۲۰۲۰ موفق به کسب سودی معادل ۲۵۵.۸ میلیارد یوآن (۳۶.۷ میلیارد دلار) شده و با فروش ۱۰۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند، به رتبه اول در میان تمام تولیدکنندگان گوشی هوشمند در سراسر دنیا رسیده است.
علاوه بر این، شرکت هواوی توانسته در جریان سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ نیز با کنار زدن رقیب کره‌ای خود به این عنوان دست پیدا کند. این اتفاق منجر به رسیدن محصولات هواوی به جایگاه «پرفروش‌ترین ..

هواوی به رکورد فروش ۱۰۵ میلیون گوشی هوشمند در نیمه نخست ۲۰۲۰ دست یافت

بر اساس آمار جدیدی که توسط شرکت هواوی منتشر شد، این برند توانست در نیمه نخست سال ۲۰۲۰ به رکورد فروش ۱۰۵ میلیون گوشی هوشمند دست پیدا کند.

آمار جدیدی که از سوی Huawei اعلام شده بیان می‌کند که این شرکت تنها در شش ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۰ موفق به فروش ۱۰۵ میلیون گوشی هوشمند و رسیدن به رتبه اول در میان تمام شرکت‌های فعال در این حوزه شده است.

آمار فروش گوشی هوشمند هواوی

در جریان نشستی که در کنفرانس فناوری اطلاعات چین در سال ۲۰۲۰ برگزار شد، «یو چندونگ» به عنوان مدیر عامل بخش کالاهای مصرفی شرکت هواوی به صورت رسمی اعلام کرد که این شرکت در نیمه اول سال ۲۰۲۰ موفق به کسب سودی معادل ۲۵۵.۸ میلیارد یوآن (۳۶.۷ میلیارد دلار) شده و با فروش ۱۰۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند، به رتبه اول در میان تمام تولیدکنندگان گوشی هوشمند در سراسر دنیا رسیده است.

علاوه بر این، شرکت هواوی توانسته در جریان سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ نیز با کنار زدن رقیب کره‌ای خود به این عنوان دست پیدا کند. این اتفاق منجر به رسیدن محصولات هواوی به جایگاه «پرفروش‌ترین گوشی های هوشمند دنیا» در این بازه زمانی شده است.

البته مدیرعامل هواوی معتقد است اگر در سال گذشته موضوع محدودیت‌ها علیه این شرکت مطرح نمی‌شد نیز این شرکت می‌توانست به جایگاه اول فروش گوشی های هوشمند برسد.

گوشی هوشمند

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت این است که هواوی به جز بخش موبایل در صنایع دیگر نیز رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. در میان این صنایع می‌توانیم به تولید تجهیزات پوشیدنی شامل ساعت‌های هوشمند اشاره کنیم که Huawei با محصولات جدیدش توانسته به رتبه دوم فروش جهانی و رتبه اول در چین برسد. در بازار تبلت‌ها نیز هواوی در رتبه سوم جهانی و رتبه اول چین قرار دارد و در حوزه لپ تاپ‌ها نیز به جایگاه دوم فروش در چین دست یافته است.

بنابر آمار رسمی منتشر شده توسط موسسه IDC، هواوی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ تعداد ۵۵.۸ میلیون دستگاه فروخته و با این آمار به سهمی معادل ۲۰.۲ درصد از کل بازار گوشی های هوشمند رسیده است. در این میان فروش داخلی هواوی سهمی ۴۵ درصدی را از بازار گوشی های هوشمند چین به دست آورده، همچنین آمار IDC نشان می‌دهد که عمده سود این کمپانی در گروه محصولات میان رده‌ی رو به بالا بوده است.

به نظر می‌رسد تمرکز بیش از پیش هواوی در زمینه توسعه اکوسیستمی شامل انواع دستگاه‌ها از جمله لپ تاپ‌، تبلت، ساعت، هدفون و غیره که به راحتی نیز به یکدیگر متصل می‌شوند، از جمله سیاست‌های هواوی بوده که تاکنون ثمرات مثبتی در رشد درآمد این شرکت داشته است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.