تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
کد خبر : 29657

هواوی اینجوی ۲۰ و ۲۰ پلاس رسما رونمایی شدند

هواوی اینجوی ۲۰ و ۲۰ پلاس رسما رونمایی شدند

هواوی اینجوی ۲۰ و ۲۰ پلاس رسما رونمایی شدند هواوی اینجوی ۲۰ (Enjoy 20) و اینجوی ۲۰ پلاس (Enjoy 20 Plus) پلاس مجهز به تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۷۲۰ ۵G معرفی شدند.
شرکت چینی هواوی اخیرا از دو محصول میان‌رده جدید با نام‌های اینجوی ۲۰ و اینجوی ۲۰ پلاس رونمایی کرد. این دو اسمارت فون با چیپست دایمنسیتی ۷۲۰ ۵G شرکت مدیاتک طراحی شده‌اند.
مشخصات هواوی اینجوی ۲۰ پلاس هواوی اینجوی ۲۰ در قاب جلویی طراحی منحصر به‌فرد و خاصی داد اما در قاب پشتی شباهت آن به هواوی میت ۳۰ پرو قابل لمس است. طبق گفته‌ی هواوی، نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی ۹۲ درصد است و حاشیه‌ی بسیار کمی در اطراف صفحه‌نمایش دیده می‌شود. بریدگی بالای نمایشگر این گوشی که دوربین سلفی و سنسور‌ها در آن قرار گرفته‌اند، شباهت خاصی به اپل آیفون ۱۱ دارد.
هواوی اینجوی ۲۰ پلاس نمایشگر ۶.۶۳ اینچی دارد. این نمایشگر با نسبت ابعاد ۲۰:۹ طراحی شده و پنل آن از نوع IPS LCD است. رزولوشون نمایشگر هواوی ۲۰ پلاس ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی دارد. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F/2.2 با مکانیزم کشویی در قسمت بالایی این گوشی ق..

هواوی اینجوی ۲۰ و ۲۰ پلاس رسما رونمایی شدند

هواوی اینجوی ۲۰ (Enjoy 20) و اینجوی ۲۰ پلاس (Enjoy 20 Plus) پلاس مجهز به تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۷۲۰ ۵G معرفی شدند.

شرکت چینی هواوی اخیرا از دو محصول میان‌رده جدید با نام‌های اینجوی ۲۰ و اینجوی ۲۰ پلاس رونمایی کرد. این دو اسمارت فون با چیپست دایمنسیتی ۷۲۰ ۵G شرکت مدیاتک طراحی شده‌اند.

مشخصات هواوی اینجوی ۲۰ پلاس

هواوی اینجوی 20

هواوی اینجوی ۲۰ در قاب جلویی طراحی منحصر به‌فرد و خاصی داد اما در قاب پشتی شباهت آن به هواوی میت ۳۰ پرو قابل لمس است. طبق گفته‌ی هواوی، نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی ۹۲ درصد است و حاشیه‌ی بسیار کمی در اطراف صفحه‌نمایش دیده می‌شود. بریدگی بالای نمایشگر این گوشی که دوربین سلفی و سنسور‌ها در آن قرار گرفته‌اند، شباهت خاصی به اپل آیفون ۱۱ دارد.

هواوی اینجوی ۲۰ پلاس نمایشگر ۶.۶۳ اینچی دارد. این نمایشگر با نسبت ابعاد ۲۰:۹ طراحی شده و پنل آن از نوع IPS LCD است. رزولوشون نمایشگر هواوی ۲۰ پلاس ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی دارد. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F/2.2 با مکانیزم کشویی در قسمت بالایی این گوشی قرار گرفته است.

از مشخصات فنی این گوشی باید به تراشه دایمنسیتی ۷۲۰ ۵G ساخت کمپانی مدیاتک اشاره کرد. این تراشه در دو مدل با حافظه رم ۶ گیگابایت یا ۸ گیگابایتی از نوع LPDDR4X همراه شده است. حافظه داخلی نیز ۱۲۸ گیگابایت در نظر گرفته شده که از طریق کارت میکرو اس‌دی تا ۲۵۶ گیگابایت قابل ارتقا است.

هواوی اینجوی 20

در پشت گوشی، دوربین سه‌گانه دیده می‌شود. این ماژول دوربین متشکل است از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F/1.8، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F/2.4 و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دیافراگم F/2.4.

هواوی اینجوی ۲۰ پلاس با یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی همراه شده که از قابلیت شارژ سریع ۴۰ وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی با جدیدترین نسخه اندروید ۱۰ و رابط کاربری EMUI 10.1 عرضه می‌شود. همچنین گفتنی است که درگاه جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و اسکنر اثر انگشت در لبه‌ی بدنه، سایر ویژگی‌های این گوشی هستند.

اینجوی ۲۰ پلاس در رنگ‌های مشکی، آبی، سبز و صورتی و با قیمت ۳۳۵ دلار برای مدل پایه عرضه می‌شود. قیمت این محصول در نسخه با حافظه رم ۸ گیگابایتی تا ۳۶۵ دلار افزایش پیدا می‌کند.

مشخصات اینجوی ۲۰ ۵G

هواوی اینجوی 20

این گوشی از نمایشگر ۶.۶ اینچی با پنل IPS LCD برخوردار است که وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی (HD+) تولید می‌کند. نرخ رفرش این صفحه نمایش ۶۰ هرتز است و همانند نسخه‌ی هواوی اینجوی ۲۰ پلاس، از چیپست دایمنسیتی ۷۲۰ ۵G سود می‌برد. این گوشی در دو مدل به حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی قابل خرید است که در هر دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت وجود دارد. البته حافظه این گوشی از طریق کارت حافظه تا سقف ۵۱۲ گیگابایت قابل افزایش خواهد بود.

هواوی اینجوی 20

پنل پشتی میزبان دوربین سه‌گانه است که در آن سنسور‌ دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.8، دوربین اولترا واید ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.2 و دوربین ۲ مگاپیکسلی ثبت تصاویر ماکرو وجود دارد که امکان عکس‌برداری از سوژه در فاصله ۴ سانتی‌متری را به‌وجود می‌آورد. در شکاف جلوی نمایشگر نیز دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F/2.0 قرار گرفته است.

هواوی اینجوی 20

باتری موجود در این گوشی ۵۰۰۰ میلی‎‌آمپرساعت ظرفیت دارد اما تنها از فناوری شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. اسکنر اثر انگشت نیز در لبه‌ی دستگاه قرار گرفته است. این مدل نیز مانند نسخه‌ی پلاس در رنگ‌های مشکی، سبز، صورتی و آبی عرضه خواهد شد. قیمت‌نهایی این دستگاه برای مدل ۴ گیگابایتی ۲۵۰ دلار و برای نسخه ۶ گیگابایتی ۲۸۰ دلار در نظر گرفته شده است.

پیش فروش هر دو مدل هم اکنون در چین آغاز شده است و عرضه آن از تاریخ ۱۰ سپتامبر شروع خواهد شد. هنوز برنامه‌ای در مورد عرضه جهانی این گوشی اعلام نشده است.

-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.