تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۰۱
کد خبر : 72652

هواوی آیتو M7 ، شاسی بلند جدید غول چینی رونمایی شد

هواوی آیتو M7 ، شاسی بلند جدید غول چینی رونمایی شد

هواوی آیتو M7 ، شاسی بلند جدید غول چینی رونمایی شدشرکت چینی هواوی به تازگی از شاسی بلند جدید خود با نام هواوی آیتو M7 رونمایی کرده است. مشخصات فنی و جزئیات این خودرو را در ادامه بخوانید.
یکی از شرکت‌ه..

هواوی آیتو M7 ، شاسی بلند جدید غول چینی رونمایی شد

شرکت چینی هواوی به تازگی از شاسی بلند جدید خود با نام هواوی آیتو M7 رونمایی کرده است. مشخصات فنی و جزئیات این خودرو را در ادامه بخوانید.

یکی از شرکت‌های چینی که به تولید خودرو می‌پردازد، هواوی است. این کمپانی چینی به تازگی از دومین خودروی برند آیتو به نام Wenjie M7 رونمایی به عمل آورده است. این خودروی پرچمدار به زودی در خط تولید به صورت انبوه روانه بازار می‌شود و احتمالا تا پیش از سال ۲۰۲۳ عرضه شود.

هواوی آیتو M7 رونمایی شد

ظاهر این خودرو شباهت زیادی به مدل قبلی خود آیتو M5 دارد و دقیقاً با همان سپر و جلو پنجره‌ای بزرگ ذوزنقه‌ای رونمایی شده است. طراحی چراغ‌های جلو اندکی تغییر داده شده و در مدل جدید این چراغ‌ها با یک نوار کرومی به یکدیگر متصل شده‌اند.

هواوی آیتو M7

این خودروی جذاب در نمای جانبی خود در مقایسه با آیتو ام ۵ تنومندتر و مستحکم تر به نظر می‌آید. برخی از مشخصات آیتو ام ۷ عبارتنداز خط سقف صاف، رینگ‌های ۲۰ اینچی و شیشه‌های عقب تیره و دودی. در نمای پشتی این خودرو همه چیز شبیه به نسل قبلی خودروهای آیتو است.

چراغ‌های عقب سراسر سپر را پوشش داده و ظاهری یکپارچه دارند و برند AITO نیز در پایین این چراغ‌ها تعبیه شده است. در قسمت درج پلاک هم با نمای ذوزنقه‌ای شکل جالبی سر و کار داریم که اتفاقاً در هماهنگی با نمای جلویی است. هواوی AITO M7 دارای طول ۵.۰۲ متر، عرض ۱.۹۴۵ متر و ارتفاعی ۱.۷۷۵ متری است. فاصله بین دو محور این خودرو ۲.۸۲ متر است که باعث می‌شود فضای کابین جادار باشد.

هواوی آیتو M7

درون کابین شاهد تعبیه سه ردیف صندلی هستیم که این خودروی هیبریدی را در رده شاسی بلندهای بزرگ و متوسط قرار می‌دهد. همچنین آیتو ام ۷ مجهز به یک پیشرانه هیبریدی شامل موتور توربوی ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر و یک پیشرانه برقی است که می‌تواند حداکثر ۱۲۳ اسب بخار قدرت تولید کند. این شاسی بلند جدید قادر است در حالت هیبریدی ۲۶۸ اسب بخار توان خروجی داشته باشد و شعاع پیمایشی آن حدود ۱۰۰۰ کیلومتر خواهد بود.

از جمله رقبای اصلی آیتو M7 می‌توان به دو خودروی شاسی بلند ideal One و Lantu Free اشاره کرد که قیمت خودروی اول ۵۲۹۳۱ دلار و قیمت خودروی دومی بین ۴۷۴۵۰ تا ۵۵۰۰۰ دلار خواهد بود. در همین راستا خودروی شاسی بلند هواوی نیز باید در همین رنج قیمتی باشد تا بتواند رقابت درستی با آنها داشته باشد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.