تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کد خبر : 17368

هواوی آنر ۹ سی همراه با دو گوشی ارزان قیمت دیگر معرفی شد

هواوی آنر ۹ سی همراه با دو گوشی ارزان قیمت دیگر معرفی شد

هواوی آنر ۹ سی همراه با دو گوشی ارزان قیمت دیگر معرفی شد هواوی از گوشی آنر ۹ سی – Honor 9C به همراه‌ گوشی‌های آنر ۹ اس و آنر ۹ ای که همگی ارزان قیمت و دارای باتری بزرگ هستند، می‌شود.
در بین اعضای این خانواده، آنر ۹ سی از مشخصات فنی بهتر و قیمت بیشتری برخوردار است. در فهرست مشخصات آن، شباهت‌هایی نیز با آنر پلی ۴ تی دیده می‌شود.
مشخصات آنر ۹ سی – Honor 9C این موبایل ۶.۳۹ اینچی یک صفحه نمایش IPS با وضوح اچ دی پلاس (۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل) دارد. درون حفره‌ی نمایشگر هم دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی جای گرفته است. اجزای دوربین سه‌گانه پشتی را یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند. پنل عقب گوشی از حسگر اثر انگشت هم میزبانی می‌کند.
آنر ۹C از تراشه کایرین ۷۱۰A قدرت می‌گیرد که با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی همراه است. البته خشاب کارت microSD هم دارد. این گوشی هوشمند با Magic UI 3.1 (مبتنی بر اندروید ۱۰) کار می‌کند؛ ولی سرویس موبایل هواوی در آن جایگزین خدمات گوگل شده است. باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از NFC دیگر ویژگی‌ها..

هواوی آنر ۹ سی همراه با دو گوشی ارزان قیمت دیگر معرفی شد

هواوی از گوشی آنر ۹ سی – Honor 9C به همراه‌ گوشی‌های آنر ۹ اس و آنر ۹ ای که همگی ارزان قیمت و دارای باتری بزرگ هستند، می‌شود.

در بین اعضای این خانواده، آنر ۹ سی از مشخصات فنی بهتر و قیمت بیشتری برخوردار است. در فهرست مشخصات آن، شباهت‌هایی نیز با آنر پلی ۴ تی دیده می‌شود.

مشخصات آنر ۹ سی – Honor 9C

این موبایل ۶.۳۹ اینچی یک صفحه نمایش IPS با وضوح اچ دی پلاس (۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل) دارد. درون حفره‌ی نمایشگر هم دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی جای گرفته است. اجزای دوربین سه‌گانه پشتی را یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند. پنل عقب گوشی از حسگر اثر انگشت هم میزبانی می‌کند.

آنر 9 سی

آنر ۹C از تراشه کایرین ۷۱۰A قدرت می‌گیرد که با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی همراه است. البته خشاب کارت microSD هم دارد. این گوشی هوشمند با Magic UI 3.1 (مبتنی بر اندروید ۱۰) کار می‌کند؛ ولی سرویس موبایل هواوی در آن جایگزین خدمات گوگل شده است. باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از NFC دیگر ویژگی‌های دستگاه محسوب می‌شوند.

قیمت آنر ۹ سی معادل ۱۷۵ دلار است. فروش رسمی گوشی جدید آنر از روز پانزدهم اردیبهشت در رنگ‌های آبی و مشکی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: رایج ترین مشکلات آنر ۹ (Honor 9) + راه حل

مشخصات آنر ۹ ای – Honor 9A

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۳ اینچی ناچ‌دار با وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل است. دوربین سلفی آن، سنسور ۸ مگاپیکسلی دارد؛ اما در پنل پشتی، سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با یک دوربین ۵ مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج همراه شده است.

آنر 9 ای

سخت افزار داخلی آنر ۹A را تراشه هلیو پی ۲۲ مدیاتک، رم ۳ گیگ و حافظه قابل ارتقای ۶۴ گیگ تشکیل می‌دهند. ظرفیت باتری دستگاه به ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد و با Magic UI 3.1 کار می‌کند. وجود حسگر اثر انگشت در پنل پشتی و پشتیبانی از NFC را هم نباید از قلم بیندازیم.

آنر ۹ سی با قیمت ۱۵۰ دلار در رنگ‌های مشکی، آبی و سبز عرضه می‌شود.

مشخصات آنر ۹ اس – Honor 9S

ارزان ترین مدل همین آنر ۹ اس است که یک نمایشگر ۵.۴۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد. در پشت گوشی، یک ماژول مستطیل‌شکل را می‌بینیم که از تک دوربین ۸ مگاپیکسلی و فلاش LED میزبانی می‌کند. دوربین سلفی هم ۵ مگاپیکسلی است.

آنر 9 اس

قدرت پردازش این گوشی رده ابتدایی از تراشه هلیو پی ۲۲ و انرژی کارکرد آن از یک باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. برخورداری از رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگ و سیستم عامل اندروید ۱۰ در پوسته‌ای از Magic UI 3.1 دیگر مشخصات قابل ذکر دستگاه هستند.

قیمت آنر ۹ اس با رنگ‌بندی مشکی، قرمز و آبی، معادل ۹۵ دلار است.

-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.