تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲:۲۲
کد خبر : 74251

هنرمندان از نمایش “در گوش سالمم زمزمه کن” گفتند

هنرمندان از نمایش “در گوش سالمم زمزمه کن” گفتند

کافه دانش: نمایش در گوش سالمم زمزمه کن که با بازی دو هنرمند شناخته شده تئاتر ایرج راد و سعید امیرسلیمانی اجرای خود را در سالن شهرزاد شروع کرده با استقبال گسترده پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر ، سینما و تلویزیون همراه شده است. فرزانه نشاط خواه بازیگر تئاتر و سینمای کشور در یادداشت کوتاهی که …

کافه دانش: نمایش در گوش سالمم زمزمه کن که با بازی دو هنرمند شناخته شده تئاتر ایرج راد و سعید امیرسلیمانی اجرای خود را در سالن شهرزاد شروع کرده با استقبال گسترده پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر ، سینما و تلویزیون همراه شده است.

فرزانه نشاط خواه بازیگر تئاتر و سینمای کشور در یادداشت کوتاهی که پس از دیدن نمایش “در گوش سالمم زمزمه کن” نوشت این نمایش را زمزمه امید خواند.

در متن یادداشت این هنرمند شناخته شده تئاتر آمده است:

“زمزمه امید

در گوش سالمم زمزمه کن

پیشینه تئاتر ما از کاربلدی و توانایی چنین پیشکسوتانی شکل گرفت .

تنها دو بازیگر روی صحنه. با ساده ترین دکور و لباس و موسیقی و نور . سوژه همان درد تکراری پیری و تنها  ماندن است و مرور سالها .

دو بازیگر به قدری زیبا و چشم نواز و البته هوشیارانه شما را با خود همراه می کنند که هر لحظه در انتظار وقوع رویدادی تازه چشم به راه می مانید . دست آخر در نهایت نا امیدی ما ، مرگ را به شوخی می گیرند . امید می دهند که فردا می آییم . در کویی دیگر با قصه ای تازه سرتان را گرم می کنیم . منتظر ما بمانید. ما هستیم .”

منصور خلج نویسنده و کارگردان تئاتر نیز درباره این نمایش گفت: این کار به معنی تمام کلمه تئاتر بود و خودشان هم می دانستند که دارند یک تئاتر درست اجرا می کنند. کار خوبی بود.

شهره سلطانی بازیگر سینما و تئاتر ایران نیز با دعوت از تمامی هنر دوستان و مخاطبان تئاتر گفت: باید هنر این دوستان که کوله باری از تجربه هستند را ببینید. درخشان و عالی و پرقدرت روی صحنه بازی می کنند. تئاتر ارزشمندیست که هم به یاد استاد جعفر والی روی صحنه میرود و هم دو هنرمند از نسل تئاتر واقعی ایران در آن حضور دارند.

کمند امیرسلیمانی بازیگر شناخته شده سینما و تئاتر کشور نیز با ابراز خوشحالی از این که پدرش بعد از مدت ها روی صحنه است گفت: همین که می بینم پدر از این که روی صحنه است چقدر خوشحال است و انرژی دارد خوشحالم. به نسل جوان تئاتر پیشنهاد می دهم که این نمایش را حتما ببینند. نمایشی آموزنده برای جوان تر هاست چرا که می توانند با شیوه و نگاه نسل قبل تئاتر از نزدیک آشنا شوند.

اصغر همت نیز با دعوت از همه علاقه مندان به تئاتر برای دیدن این نمایش گفت: نمایش خوبی بود . دیدن این نمایش برای زمان ما یک غنیمت است.

سومین اجرای این نمایش در روز جمعه ۲۰ خرداد نیز میزبان تعدادی از هنرمندان سینما و تئاتر کشور همچون رامین ناصر نصیر،فرهاد بشارتی،احمد و محمد درویشعلی پور و رسول نجفیان بود.

نمایش در گوش سالمم زمزمه کن ساعت ۲۰.۳۰ هر روز غیر از شنبه ها در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است و علاقه مندان می توانند بلیت های این نمایش را از طریق سایت تیوال خریداری کنند.

عکاس: اختر تاجیک

انتشار: کوروش جم

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.