تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۱۹
کد خبر : 73416

همین حالا برنامه دوربین GCam Go را برای گوشی اندروید خود دانلود کنید

همین حالا برنامه دوربین GCam Go را برای گوشی اندروید خود دانلود کنید

همین حالا برنامه دوربین GCam Go را برای گوشی اندروید خود دانلود کنیدبرنامه دوربین GCam Go می‌تواند باعث بهبود کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی اندرویدی شما شود. همچنین این برنامه قابلیت‌های متنوعی ..

همین حالا برنامه دوربین GCam Go را برای گوشی اندروید خود دانلود کنید

برنامه دوربین GCam Go می‌تواند باعث بهبود کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی اندرویدی شما شود. همچنین این برنامه قابلیت‌های متنوعی هم دارد.

گوشی‌های سری پیکسل گوگل با باگ‌های نرم‌فزاری فراوانی همراه هستند؛ اما هیچکس نمی‌تواند انکار کند که گوگل در بخش سیستم دوربین بسیار خوب عمل کرده است. آنها این موفقیت را نیز بیشتر با تلاش در بخش نرم‌افزاری و نه سخت‌افزاری به دست آورده‌اند. در ادامه می‌توانید برنامه دوربین GCam Go را دانلود کنید تا کیفیت دوربین گوشی شما نیز بهبود پیدا کند.

دانلود برنامه دوربین GCam Go

برنامه دوربین GCam Go

در حال حاضر سایر برندها برنامه GCam را برای گوشی‌های مختلف پورت کرده‌اند؛ اما این برنامه در گوشی‌های ارزان قیمت عملکرد خوبی ندارد و اینجاست که نسخه Go برنامه‌ گوگل به کار می‌آید.

سیستم عامل Android Go به عنوان نسخه سبک‌تر اندروید برای دستگاه‌هایی با سخت‌افزار ضعیف عرضه شد و به همین خاطر گوگل نسخه سبک‌تر برنامه‌های خود را نیز برای این سیستم عامل ارائه کرده است. جالب اینجاست که برنامه‌های Android Go روی نسخه عادی اندروید نیز اجرا می‌شوند.

برنامه دوربین GCam Go

جدیدترین نسخه این برنامه با نام Camera GO V2.12 منتشر شده است و کاربران دستگاه‌های مجهز به اندروید ۸.۰ و بالاتر می‌توانند از آن استفاده کنند. در آپدیت جدید این برنامه شاهد پشتیبانی از +HDR، حالت شب، پشتیبانی از دوربین کمکی، پشتیبانی از معماری ۳۲ و ۶۴ بیتی، طراحی و GUI آپدیت‌ شده و بهبود سیستم اصلاح رنگ هستیم.

پشتیبانی از دوربین کمکی اجازه استفاده از لنز فوق عریض یا تله‌فوتو گوشی را می‌دهد. همچنین این برنامه از گوشی‌های شرکت‌های مختلف از جمله سامسونگ (نسخه‌های اسنپدراگون و اگزینوس)، شیائومی، وان‌پلاس، گوگل پیکسل (مدل‌های قدیمی)، ویوو، اوپو و … پشتیبانی می‌کند.

دانلود نسخه اصلی برنامه دوربین GCam Go از گوگل پلی

دانلود نسخه مود شده

منبع :Gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.