تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲:۲۲
کد خبر : 21345

همکاری مرکز فناوری و اطلاعات رسانه دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

همکاری مرکز فناوری و اطلاعات رسانه دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

کافه دانش: جلسه تعامل و هم افزایی بین معاونت فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با مرکز فناوری و اطلاعات و رسانه دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این موزه برگزار شد . به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جلسه تعامل و هم …

کافه دانش: جلسه تعامل و هم افزایی بین معاونت فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با مرکز فناوری و اطلاعات و رسانه دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این موزه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جلسه تعامل و هم افزایی بین معاونت فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با مرکز فناوری و اطلاعات و رسانه دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این موزه برگزار شد. در این جلسه که با حضور افراسیابی ریس گروه برنامه و بودجه مرکز فناوری و اطلاعات و رسانه دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معدنی پور معاون فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار گردید، برنامه های فرهنگی و هنری موزه در سال ۹۹ مورد بحث واقع شد و طرفین به معرفی مجموعه های تحت پوشش و فعالیتها و ماموریت‌های خود پرداختند.

افراسیابی ضمن اشاره به اجرای برنامه های مشترک در گذشته با موزه از آمادگی و حمایت در اجرا برنامه های مشترک و تولیدی همچون فیلم های vr، vrx، فیلم های ۳۶۰ درجه ویژه سراسر نمای مقاومت و پیروزی با محوریت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  و مقاومت، مشارکت در ویژه برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس، همکاری در برگزاری جشنواره رسانه های دیجیتال با حضور فعالان حوزه دفاع مقدس، هماهنگی جهت بازدید اعضا و انجمن سواد رسانه ایران از موزه، آمادگی جهت تولید و نشر محتوا رویدادهای موزه، مشارکت در برپایی مرکز شتاب دهنده جهت حمایت از استارت تاپ های فعال در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی خبر داد.

در پایان این نشست ضمن جمع بندی و اعلام آمادگی هر دو طرف برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر برنامه های مشترک، قرار جلسه ای جهت برنامه ریزی و عقد تفاهم نامه گذاشته شد.

انتشار خبر: مهران احمدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.