تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۳۳
کد خبر : 72712

همه شایعات درباره اپل واچ SE 2 ؛ مشخصات، طراحی و قیمت

همه شایعات درباره اپل واچ SE 2 ؛ مشخصات، طراحی و قیمت

همه شایعات درباره اپل واچ SE 2 ؛ مشخصات، طراحی و قیمتاطلاعات جدیدی از اپل واچ SE 2 به بیرون درز کرده است که به مشخصات فنی، طراحی و قیمت ساعت هوشمند اقتصادی Apple Watch SE 2 اشاره می‌کنند.
به دنبال انت..

همه شایعات درباره اپل واچ SE 2 ؛ مشخصات، طراحی و قیمت

اطلاعات جدیدی از اپل واچ SE 2 به بیرون درز کرده است که به مشخصات فنی، طراحی و قیمت ساعت هوشمند اقتصادی Apple Watch SE 2 اشاره می‌کنند.

به دنبال انتشار اخبار و حواشی تازه‌ای در مورد اپل واچ ۸، ما می‌دانستیم که جزئیاتی از دومین نسل ساعت هوشمند اقتصادی اپل به نام اپل واچ SE 2 نیز به بیرون درز خواهد کرد. وب‌سایت iDropNews از طریق منابع خود به اطلاعات انبوهی از این ساعت هوشمند دست پیدا کرده است. تا به امروز هیچ چیزی از دومین نسل اپل واچ اس ای که اولین نسخه آن سال ۲۰۲۰ عرضه شده بود، نشنیده بودیم.

اینطور که شنیده می‌شود، اپل واچ اس ای ۲ از همان تراشه S7 به کار رفته در اپل واچ سری ۷ قدرت می‌گیرد. نسخه فعلی آن به چیپست S5 مجهز است که زیر قاب اپل واچ سری ۵ حضور داشت؛ بنابراین می‌توانیم انتظار افزایش سرعت چشمگیری در کارایی نسل جدید این اسمارت واچ داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین قابلیت هایی که می‌توانید روی اپل واچ سری ۷ تجربه کنید

علاوه بر این، امسال فناوری نمایشگر همیشه روشن هم به اپل واچ اس ای ۲ اضافه خواهد شد، اسپیکرهای داخلی این ساعت ارتقا پیدا می‌کنند و آنطور که گفته می‌شود قابلیت ضبط نوار قلب الکترونیکی نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

طراحی، قیمت و دیگر امکانات اپل واچ SE 2

از نظر طراحی نباید انتظار تغییرات بزرگی را در این مدل داشته باشید. این ساعت همچنان دو نسخه ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری عرضه می‌شود. و تعجب‌برانگیز نیست که اپل بخواهد آن را فقط با بدنه‌ای از جنس آلومینیومی طراحی کند. در مورد قیمت این محصول هم شنیده‌ایم که با افزایش ۲۰ دلاری همراه خواهد بود. درحالی است که نسخه فعلی با قیمت پایه ۲۷۹ دلاری عرضه می‌شود، مدل سال ۲۰۲۲ قیمت ۲۹۹ دلاری خواهد داشت.

حفظ ظاهر این ساعت به خاطر مهار هزینه‌ها است که همچنان اپل واچ SE 2 را به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه برای مدل‌های پرچمدار اپل واچ معرفی می‌کند. اپل تلاش خودش را برای پایین نگه داشتن مدل جدید کرده است.

یکی دیگر از شایعاتی که در مورد این ساعت شنیده می‌شود، حفظ عمر باتری مثل نسل گذشته است که حدود ۱۸ ساعت بود. این گجت پوشیدنی از فناوری شارژ سریع مشابه اپل واچ ۷ بهره می‌برد، اما بعید است مثل آن به یک سنسور سنجش سطح اکسیژن خون مجهز شود.

منبع :techradarمنبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.