تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
کد خبر : 56296

همزمان با روز جهانی خیریه، خدمات درمانگاه خیریه شهرستانی رایگان شد

همزمان با روز جهانی خیریه، خدمات درمانگاه خیریه شهرستانی رایگان شد

کافه دانش: همزمان با روز جهانی خیریه و نیکوکاری، خدمات درمانی کلیه بیماران در مجتمع درمانی خیریه شهرستانی به نیم بها انجام شد. محمد امین بختیاری، رئیس مجتمع درمانی خیریه شهرستانی این مجتمع که دارای بخش های مختلف دندانپزشکی، روانپزشکی، بیماریهای داخلی، زنان و زایمان، اطفال و … هست در این رابطه گفت: ما امسال …

کافه دانش: همزمان با روز جهانی خیریه و نیکوکاری، خدمات درمانی کلیه بیماران در مجتمع درمانی خیریه شهرستانی به نیم بها انجام شد.

محمد امین بختیاری، رئیس مجتمع درمانی خیریه شهرستانی این مجتمع که دارای بخش های مختلف دندانپزشکی، روانپزشکی، بیماریهای داخلی، زنان و زایمان، اطفال و … هست در این رابطه گفت: ما امسال با توجه به شرایط ویژه کشور و تبعات شیوع کرونا، به مناسبت روز جهانی خیریه اقدام به عرضه خدمات درمانی نیم بها برای از مراجعه کنندگان کردیم و ۳۸۰ نفر در این روز از این خدمات استفاده کردند.

وی با بیان اینکه مجتمع درمانی شهرستانی از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر تعدادی از خانواده های آسیب پذیر را تحت پوشش دارد افزود: ما در مناسبت های مختلف از این خانواده ها حمایت می کنیم بر همین به مناسبت روز جهانی خیریه نیز به آنها سبد کالا و کارت هدیه اهدا کرد.بختیاری تصریح کرد: همچنین ما موفق شدیم به همین مناسبت کلیه امور درمانی ۱۰۰ نفر از کودکان تحت پوشش بهزیستی را انجام دهیم و ضمن حضور در مراکز واکسیناسیون با اهدای گل و کارت هدیه از خدمات کادر درمان قدردانی کنیم.

رئیس مجتمع خیریه درمانی تخصصی و عمومی شهرستانی همچنین از خیرین سراسر کشور دعوت کرد تا با مشارکت در فعالیت های این مجتمع به توسعه خدمات آن در بخش های فرهنگی ، اشتغالزایی و … کمک کنند.

گفتنی است قسمت مددکاری این مجتمع برای درمان خدمت رسانی ….. به مستمندان خدمات ارائه میدهد. در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰ خانوار تحت پوشش مجتمع خیریه ما هستند که نه تنها تمام امور درمانی شان رایگان انجام می شود بلکه با اهدای سبد کالا و کارت هدیه از آنها حمایت می شود.گفتنی است، مجتمع خیریه درمانی تخصصی و عمومی شهرستانی در تهران: میدان سپاه -خیابان برادران شهید باباخانلو – کوچه شهید شایگان – تلفن: ۷۷۵۶۲۵۲۲ واقع شده است.

 

 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.