تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
کد خبر : 583681

همراه اول 20 میلیارد ریال به زلزله زدگان هرمزگان کمک کرد

همراه اول 20 میلیارد ریال به زلزله زدگان هرمزگان کمک کرد

همراه اول 20 میلیارد ریال به زلزله زدگان هرمزگان کمک کرد همراه اول در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و به منظور ساخت کانکس برای اسکان موقت زلزله زدگان هرمزگان ، 20 میلیارد ریال کمک کرده است. همراه اول 20 میلیارد ریال به زلزله زدگان هرمزگان کمک کرده است. اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران

همراه اول 20 میلیارد ریال به زلزله زدگان هرمزگان کمک کرد

همراه اول در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و به منظور ساخت کانکس برای اسکان موقت زلزله زدگان هرمزگان ، 20 میلیارد ریال کمک کرده است.

همراه اول 20 میلیارد ریال به زلزله زدگان هرمزگان کمک کرده است. اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد اپراتور اول تلفن همراه کشورمان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، مبلغ 20 میلیارد ریال را به منظور ساخت کانکس برای اسکان موقت زلزله‌زدگان زمین لرزه اخیر هرمزگان کمک کرد. این کانکس‌های تولیدی از چند روز پیش به مرور به افراد مورد نظر تحویل داده شده و به زودی 60 کانکس تولیدی در اختیار زلزله‌زدگان هرمزگان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است در روز شنبه یازدهم تیرماه امسال، دو زلزله با شدت بیشتر از 6 ریشتر در استان هرمزگان به وقوع پیوست که متاسفانه خسارت‌های زیادی را در برخی مناطق و روستاهای این استان به دنبال داشت و چند نفر نیز جان خود را از دست دادند.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.