تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
کد خبر : 64881

همراه اول رویداد جایزه پایان نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات را برگزار می‌کند

همراه اول رویداد جایزه پایان نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات را برگزار می‌کند

همراه اول رویداد جایزه پایان نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات را برگزار می‌کند رویداد جایزه پایان نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات توسط مرکز تحقیق و توسعه همراه اول طی همک..

همراه اول رویداد جایزه پایان نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات را برگزار می‌کند

رویداد جایزه پایان نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات توسط مرکز تحقیق و توسعه همراه اول طی همکاری با انجمن کامپیوتر ایران برگزار می‌شود.

اولین گردهمایی تجلیل از رساله‌های دکتری مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات توسط مرکز تحقیق و توسعه همراه اول طی همکاری با انجمن کامپیوتر ایران برگزار می‌شود. همراه اول این گردهمایی را با هدف شناسایی و تقدیر از رساله‌های دکتری برتر در حوزه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات برگزار می‌کند. همچنین بعد از ارزیابی‌های اولیه قرار است پایان نامه سال این حوزه در کشور نیز انتخاب شود.

جزئیات برگزاری رویداد جایزه پایان نامه سال

آن دسته از دانش آموختگان دکتری که پایان نامه خود را در سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ دفاع کردند، قادرند از تاریخ ۲۰ دی تا ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ برای این رویداد مراحل ثبت نام را انجام داده و اطلاعات لازم را تکمیل کنند. همراه اول در این رویداد برای نفر اول ۲۰ میلیون تومان، برای نفر دوم ۱۵ میلیون تومان و برای نفر سوم نیز ۱۰ میلیون تومان جایزه نقدی در نظر گرفته است. علاوه بر این، به سایر برگزیدگان این رویداد نیز جوایز ارزنده دیگری اعطا خواهد شد.

علاقه‌مندان با مراجعه به آدرس https://csi.org.ir/csicc2022/index-2.html می‌توانند مراحل ثبت نام را انجام داده و در خصوص این رویداد اطلاعات بیشتری را کسب کنند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.