تاریخ انتشار : جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
کد خبر : 63731

همراه اول راهکار اینترنت خانواده را با نام بومینو در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۲۱ معرفی کرد

همراه اول راهکار اینترنت خانواده را با نام بومینو در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۲۱ معرفی کرد

همراه اول راهکار اینترنت خانواده را با نام بومینو در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۲۱ معرفی کرد اپراتور همراه اول در دومین روز نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۲۱ راهکار اینترنت خانواده خود را با نام بومینو..

همراه اول راهکار اینترنت خانواده را با نام بومینو در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۲۱ معرفی کرد

اپراتور همراه اول در دومین روز نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۲۱ راهکار اینترنت خانواده خود را با نام بومینو معرفی کرد. در ادامه با نحوه فعال‌سازی سرویس هوشمند بومینو آشنا خواهیم شد.

اپراتور همراه اول برای اولین بار سرویس هوشمند بومینو را به عنوان راهکار اینترنت خانواده در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۲۱ معرفی کرد. این سرویس با هدف مدیریت والدین بر استفاده فرزندان از اینترنت طراحی شده است. این سرویس جدید همراه اول در آستانه تجاری‌سازی قرار داشته و روی سیم کارت‌های همراه اول فعال خواهد شد. والدین به کمک این سرویس قادر خواهند بود با خیال آسوده‌تری گوشی موبایل را برای استفاده از اینترنت در اختیار فرزندان خود قرار دهند.

نحوه فعال سازی سرویس بومینو

این سرویس هوشمند همراه اول در فاز نخست ۴ طرح محتوایی مختلف و متناسب با صلاح‌دید والدین و فرزندان را شامل می‌شود. والدین به آسانی از طریق کد دستوری ستاره ۱۰۰ ستاره ۱۴ مربع می‌توانند این سرویس را فعال کنند. اپراتور همراه اول در فازهای بعدی که در آینده نزدیک ارائه خواهد شد قصد دارد این راهکار را تکمیل کرده و خدمات جذاب، مفید و کاربردی را برای غنی‌سازی زندگی مجازی فرزندان و خانواده‌های ایرانی ارائه دهد.

طرح محتوایی بومینو ۴ بخش نوبوم (سنین ۳ تا ۷)، ده بوم (سنین ۷ تا ۱۱)، صدبوم (سنین ۱۱ تا ۱۵) و هزار بوم (سنین بالای ۱۵ سال) را شامل خواهد شد که والدین بر اساس سن فرزندان و طبق شیوه تربیتی مورد نظر خود می‌توانند آنها را انتخاب کنند.

تمام مشترکان اپراتور همراه اول قادرند اینترنت مناسب فرزند خود را از بین ۴ طرح محتوایی انتخاب کرده ‌و آنها را فعال سازند. همچنین والدین با نصب مرورگر اختصاصی بومینو باعث می‌شوند فرزندان در فضای امن دنیای اینترنت وبگردی کنند. علاقه‌مندان با مراجعه به وب‌سایت www.boomino.ir می‌توانند در خصوص این سرویس هوشمند همراه اول اطلاعات بیشتری را کسب نمایند.

گفتنی است علاقه‌مندان با مراجعه به غرفه ۳۸ سالن ۸-۹ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت ۸ تا ۱۵ در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۲۱ می‌توانند با دستاوردهای جدید این اپراتور آشنا شوند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.