تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
کد خبر : 73047

همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی کیتکس ۲۰۲۲ حضور پیدا می‌کند

همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی کیتکس ۲۰۲۲ حضور پیدا می‌کند

همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی کیتکس ۲۰۲۲ حضور پیدا می‌کندهمراه اول در نمایشگاه بین‌المللی کیتکس ۲۰۲۲ با محوریت هوشمندسازی و همچنین با شعار لمس جهان دیجیتال حضور پیدا می‌کند.
دومین نمایشگاه بین‌المل..

همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی کیتکس ۲۰۲۲ حضور پیدا می‌کند

همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی کیتکس ۲۰۲۲ با محوریت هوشمندسازی و همچنین با شعار لمس جهان دیجیتال حضور پیدا می‌کند.

دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش با عنوان کیتکس ۲۰۲۲ از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. در همین راستا اپراتور همراه اول نیز به همراه شرکت‌ها و استارتاپ‌های زیرمجموعه خود با شعار لمس جهان دیجیتال با محوریت هوشمندسازی در این نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد.

حضور همراه اول در کیتکس ۲۰۲۲

گروه همراه اول در راستای موضوعاتی چون شهر هوشمند، اینترنت اشیا فناوری‌های نوین مالی، بلاکچین و رمزارزها، زیرساخت و امنیت و رسانه‌های دیجیتال قصد دارد در این رویداد بین‌المللی ۴ زون تخصصی را برگزار کند.

علاقه‌مندان برای آشنایی با جدیدترین دستاوردهای فناورانه اپراتور همراه اول در ۴ زون تخصصی سرویس های دیجیتال، اقتصاد دیجیتالی، توریسم و هوشمندسازی می‌توانند به غرفه این اپراتور در مرکز سالن اصلی کیتکس ۲۰۲۲ مراجعه کنند.

همراه اول به شکل یکپارچه و با شعار لمس جهان دیجیتال در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کند و قصد دارد در آن ابتکارات فناورانه و دستاوردهای نخبگان بومی در راستای تحقق رویای دیجیتال را ارائه کند. علاوه بر این، همراه اول تکنولوژی‌های روز بومی‌شده جهانی مانند پردازش در لبه MEC، شهر هوشمند، حمل و نقل هوشمند، پیکربندی خودکار هوشمند و POC را نیز به معرض نمایش خواهد گذاشت.

همراه اول ماموریت خود را تحقق رویای دیجیتال معرفی کرده و چشم انداز آن را نیز تبدیل شدن به یکی از رهبران بازار ICT منطقه با ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند با هدف توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال می‌داند. همچنین این اپراتور برای دستیابی به این اهداف ارزش‌هایی را در قالب سه مفهوم حامی، چابک و توانمندساز ترسیم کرده و نحوه حضور آن در کیتکس ۲۰۲۲ در راستای همین ارزش‌ها خواهد بود. همچنین همراه اول برای حضور فعال در این نمایشگاه رویدادهای جانبی نظیر سمینارها و کارگاه‌های تخصصی همسو با موضوعات این حوزه را برگزار خواهد کرد.

گفتنی است سازمان منطقه آزاد در راستای ضرورت پیشرو بودن این منطقه در حوزه شهر هوشمند قصد دارد از توان شرکت‌کنندگان در نمایشگاه کیتکس ۲۰۲۲ در سطوح مختلف بهره‌برداری هدفمند و حداکثری را داشته باشد. علاقه‌مندان با مراجعه به مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش از ساعت ۱۷ تا ۲۲ می‌توانند از این نمایشگاه و دستاوردهای همراه اول در بخش‌های فنی و شبکه، تحقیق و توسعه، فناوری اطلاعات، فروش و استارتاپ‌ها و هاب‌های همکار با شرکت حرکت اول بازدید کنند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.