تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
کد خبر : 59680

همراه اول بسته مکالمه ویژه هفته وحدت به تمام مشترکان خود هدیه می‌دهد

همراه اول بسته مکالمه ویژه هفته وحدت به تمام مشترکان خود هدیه می‌دهد

همراه اول بسته مکالمه ویژه هفته وحدت به تمام مشترکان خود هدیه می‌دهداپراتور همراه اول یک بسته مکالمه ویژه هفته وحدت را به تمام مشترکان دائمی، اعتباری و انارستانی خود در قالب هدیه ارائه می‌دهد.
اپراتور..

بسته مکالمه ویژه هفته وحدتهمراه اول بسته مکالمه ویژه هفته وحدت به تمام مشترکان خود هدیه می‌دهد

اپراتور همراه اول یک بسته مکالمه ویژه هفته وحدت را به تمام مشترکان دائمی، اعتباری و انارستانی خود در قالب هدیه ارائه می‌دهد.

اپراتور همراه اول همزمان با آغاز هفته وحدت به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) قصد دارد یک بسته مکالمه ویژه هفته وحدت را به تمام مشترکان دائمی، اعتباری و انارستانی خود ارائه دهد.

فعالسازی بسته مکالمه ویژه هفته وحدت

تمام مشترکان اپراتور همراه اول برای فعالسازی این بسته تخفیفی مکالمه می‌توانند از امروز ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰ با شماره‌گیری کد دستوری ستاره ۱۰ ستاره ۳۳۶۱ مربع آن را فعال کرده و روزانه فقط با پرداخت ۱۰۰۰ تومان به مدت ۶۰ دقیقه از تماس درون شبکه با سیم کارت های همراه اول و تلفن ثابت استفاده کنند.

همچنین تمام مشترکان قادرند در این بازه زمانی به صورت روزانه یک بار این بسته را فعال کرده و از ساعت ۷ صبح تا ۲۳ همان روز از آن استفاده کنند. گفتنی است حد فاصل بین ۱۲ تا ۱۷ که دو روایت مختلف از سالروز ولادت پیامک ولادت پیامبر اکرم (ص) بوده به عنوان هفته وحدت محسوب می‌شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.