تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
کد خبر : 56205

همراه اول برترین جایزه ملی تحول دیجیتال را دریافت کرد

همراه اول برترین جایزه ملی تحول دیجیتال را دریافت کرد

همراه اول برترین جایزه ملی تحول دیجیتال را دریافت کرددر جریان پنجمین دوره ارزیابی جایزه ملی تحول دیجیتال، جایزه سال ۱۴۰۰ به شرکت همراه اول رسید. اختتامیه این کنفرانس بین‌المللی در روز ۱۶ شهریور در دان..

جایزه ملی تحول دیجیتالهمراه اول برترین جایزه ملی تحول دیجیتال را دریافت کرد

در جریان پنجمین دوره ارزیابی جایزه ملی تحول دیجیتال، جایزه سال ۱۴۰۰ به شرکت همراه اول رسید. اختتامیه این کنفرانس بین‌المللی در روز ۱۶ شهریور در دانشگاه تهران برگزار شد.

مراسم اختتامیه کنفرانس بین‌المللی و پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال در روز سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ در دانشگاه تهران برگزار شد. اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد در این مراسم،‌ برترین جایزه ملی تحول دیجیتال به شرکت همراه اول رسید. کنفرانس بین‌المللی تحول دیجیتال در سال ۱۴۰۰ به عنوان بزرگترین رویداد و گردهمایی نخبگان این حوزه در کشورمان محسوب می‌شود و خبرگان دانشگاهی و حرفه‌ای تحول دیجیتال در این مراسم گرد هم می‌آیند. مهم‌ترین رویداد حرفه‌ای تحول دیجیتال در کشور، رویداد ارزیابی ملی تحول دیجیتال است که به منظور ممیزی، ارائه بازخورد و در نهایت معرفی سازمان‌های پیشرو در این زمینه طراحی شده و برگزار می‌شود.

جایزه ملی تحول دیجیتال به همراه اول رسید

این رویداد با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در دانشگاه تهران شروع به کار کرد و در آن شاهد ارزیابی ملی در محورهای زندگی دیجیتال، نوآوری دیجیتال، رهبری دیجیتال و مدیریت کار در دوران کرونا بودیم. در جریان این مراسم، هیات داوران رویداد ملی اشاره شده تصمیم گرفتند از بین تمام شرکت‌های رقیب در عرصه تحول دیجیتال، شرکت همراه اول را به عنوان دریافت کننده بالاترین سطح جایزه این رویداد با عنوان جایزه سال تحول دیجیتال ۱۴۰۰ انتخاب کنند. آقای حمید بهروزی به عنوان قائم مقام مدیرعامل همراه اول این تندیس را دریافت کرد. همچنین تندیس سیمین سطح ۲ زندگی دیجیتال در این رویداد هم به شرکت همراه اول رسید.

علاوه بر این دو تندیس، در دو بخش نوآوری دیجیتال و رهبری دیجیتال، عناوین تقدیرنامه اهتمام به نوآوری دیجیتال و تندیس برنزی رهبری دیجیتال به شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند همراه اول رسید. به این ترتیب شرکت همراه اول در این رویداد پنج جایزه را دریافت کرد و بیشترین سهم را از بین جوایز به دست آورد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.