تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
کد خبر : 70922

همراه اول با امضای قراردادی به عنوان حامی والیبال ایران تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس معرفی شد

همراه اول با امضای قراردادی به عنوان حامی والیبال ایران تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس معرفی شد

همراه اول با امضای قراردادی به عنوان حامی والیبال ایران تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس معرفی شدهمراه اول صبح روز شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ با امضای قراردادی به عنوان حامی رسمی والیبال ایران تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس معرف..

همراه اول با امضای قراردادی به عنوان حامی والیبال ایران تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس معرفی شد

همراه اول صبح روز شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ با امضای قراردادی به عنوان حامی رسمی والیبال ایران تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس معرفی شد.

مراسم رونمایی از حامی تیم‌های ملی والیبال ایران تا پایان المپیک ۲۰۲۴ پاریس صبح روز شنبه ۲۰ فرودین ۱۴۰۱ در فدراسیون والیبال برگزار شد. حمید بهروزی (قائم مقام مدیرعامل همراه اول) و محمدرضا داورزنی (رئیس فدراسیون والیبال) در این مراسم قرارداد اسپانسری رسمی تا پایان المپیک پاریس را به امضا رساندند و به شکل نمادین رئیس این فدراسیون لباس تیم ملی والیبال را به قائم مقام همراه اول اهدا کرد. به واسطه این قرارداد، اپراتور همراه اول حامی رسمی والیبال ایران تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهد بود.

حمایت همراه اول از تیم ملی والیبال ایران

حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول عنوان کرد این قرارداد همکاری در راستای ارائه سرویس‌های دیجیتال طراحی و پیاده‌سازی شده است و امیدواریم طی این همکاری هواداران و تیم‌های ملی اتصال نزدیک‌تر و آنلاین را داشته باشند و برای ارتقای جایگاه این ورزش نیز اقدامات موثری انجام شود که نتیجه تمام آنها ایجاد لحظات شاد برای مردم عزیزمان خواهد بود.

بهروزی در ادامه گفته‌های خود بیان کرد همراه اول می‌تواند سرویس‌های دیجیتالی که طی دو سال گذشته توسعه داده را ارائه دهد و امیدواریم طی این همکاری با فدراسیون والیبال، این سرویس‌ها در اختیار ورزش کشور قرار بگیرد و باعث عزت و سربلندی ایران شود.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال نیز در این مراسم با ابراز خوشحالی از این قرارداد و تشکر از مدیرعامل همراه اول عنوان کرد امیدوارم با همراه اول تا پایان المپیک ۲۰۲۴ همکاری خوبی را داشته باشیم. وی افزود نقش اسپانسر در رشد و توسعه والیبال بسیار تعیین کننده خواهد بود. به گفته داورزنی ۱۵ سال قبل حدود ۹۸ درصد منابع والیبال از دولت تامین می‌شد، اما اکنون این میزان به ۱۰ درصد کاهش یافته است.

رئیس فدراسیون والیبال در ادامه گفته‌های خود بیان کرد امیدواریم این همکاری باعث غرور ملی هموطنانمان باشد و والیبال کشورمان بتواند در بالاترین رده جهانی درخشان ظاهر شود تا بتواند حضور خود را در میان ۱۰ تیم برتر جهان حفظ کند. گفتنی است اپراتور همراه طی سال‌های گذشته به عنوان حامی اول ورزش ایران ظاهر شده و در حال حاضر از تیم‌های ملی کشتی کشورمان نیز به شکل رسمی حمایت می‌کند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.