تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۵۱
کد خبر : 47839

هشدار هواشناسی در خصوص وزش باد شدید در کردستان

هشدار هواشناسی در خصوص وزش باد شدید در کردستان

هشدار هواشناسی در خصوص وزش باد شدید در کردستان ایسنا/کردستان کارشناس هواشناسی کردستان با اشاره به انتقال بخشی از گردوغبار کشورهای عراق و سوریه به آسمان استان اعلام کرد که طی بعد از ظهر امروز وزش باد ش..

هشدار هواشناسی در خصوص وزش باد شدید در کردستان

هشدار هواشناسی در خصوص وزش باد شدید در کردستان

ایسنا/کردستان کارشناس هواشناسی کردستان با اشاره به انتقال بخشی از گردوغبار کشورهای عراق و سوریه به آسمان استان اعلام کرد که طی بعد از ظهر امروز وزش باد شدید بوده و در محدوده هشدار است.

ریحان امیدی راد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین تحلیل نقشه‌های هواشناسی اظهار کرد که بر اساس بررسی مدل‌های پیش یابی، طی بعد از ظهر امروز وزش باد شدید بوده و در محدوده هشدار قرار خواهد گرفت.
وی افزود که از ظهر امروز تا اواخر روز دوشنبه، شمالغرب کشور در دامنه فعالیت یک موج بارشی قرار خواهد گرفت که پیامدهای این سامانه برای استان، وقوع رگبارهای پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد و احتمال بارش تگرگ در بعضی ساعات خواهد بود.
کارشناس هواشناسی استان‌ کردستان تصریح کرد که انتظار می رود که این بارندگی ها بیشتر در شمال و شرق استان (شهرستان های بانه، سقز، بیجار، دیواندره، دهگلان و قروه) رخ دهد و در بقیه نواحی میزان بارندگی کمتر باشد.
وی عنوان کرد که از بعد از ظهر امروز تا اواسط هفته به علت انتقال بخشی از گرد و خاک عراق و سوریه به استان، کیفیت هوا و میزان دید کاهش خواهد یافت.
امیدی راد در پایان یادآور شد که دمای هوا طی دو روز آینده در طول ساعات روز روند کاهشی دارد و حدود ۳ تا ۴ درجه سلسیوس کاهش می یابد.
انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.