تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
کد خبر : 55750

هزار ربات علی بابا جایگزین پیک‌های تحویل کالا می‌شوند

هزار ربات علی بابا جایگزین پیک‌های تحویل کالا می‌شوند

هزار ربات علی بابا جایگزین پیک‌های تحویل کالا می‌شوندشرکت علی بابا قصد دارد تا ۱۰۰۰ ربات را مسئول تحویل کالا کرده و جایگزین کارگران انسان کند. ربات علی بابا بدون وقفه به کار خود ادامه می‌دهد.
شرکت علی..

ربات علی باباهزار ربات علی بابا جایگزین پیک‌های تحویل کالا می‌شوند

شرکت علی بابا قصد دارد تا ۱۰۰۰ ربات را مسئول تحویل کالا کرده و جایگزین کارگران انسان کند. ربات علی بابا بدون وقفه به کار خود ادامه می‌دهد.

شرکت علی بابا به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد تا در سال جاری ۱۰۰۰ ربات را به منظور تحویل کالا به کار بگیرد. ربات های Alibaba قطعا باعث می‌شود که خسارات جبران ناپذیری به کارگران انسانی این شرکت وارد شود. هدف اصلی از به کارگیری ربات‌های علی بابا از بین بردن مشکلاتی نظیر خطای انسان،‌ ترافیک و… است.

ربات علی بابا بدون توقف کار خود را انجام می‌دهد

شرکت علی بابا روند کار را خودکارسازی می‌کند و ربات‌های خود را جایگزین کارگران انسانی می‌کند که به نظر می‌رسد در این شرکت به آخر خط رسیده‌اند. طبق اعلام شرکت علی بابا،‌ ربات‌های این شرکت می‌توانند بدون هیچ توقف خاصی و بدون منحرف شدن به مسیر خود ادامه دهند. علاوه بر این علی بابا در رابطه با توانمندی ربات‌های خود ادعاهای دیگری نیز مطرح می‌کند.

علی بابا عنوان کرده است که کارگران انسان ممکن است در طی مراحل تحویل کالا با مشکلاتی مواجه شوند. مثلا این که موفق نشوند آپارتمان مد نظر برای تحویل کالا را بیایند و از مسیر خود خارج شوند. بر اساس اظهارات مدیران این غول فناوری،‌ ربا‌ت‌ها می‌توانند محیط پیرامون خود را به خوبی درک کنند. ربات‌ها می‌توانند با توجه به مسیر حرکت وسایل نقلیه و انسان‌ها تا ۹۹ درصد از حرکت آن‌ها در مدت زمان ۵ تا ۱۰ ثانیه پیش‌بینی درستی داشته باشند. این اظهارات عجیب مشخص می‌سازد که علی بابا معتقد است ربات‌ها در آینده زمین را تحت سلطه خود در می‌آورند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.