تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
کد خبر : 3169

"هزار داستان" به همراه "کشیک قلب" در شبکه نسیم

"هزار داستان" به همراه "کشیک قلب" در شبکه نسیم

“هزار داستان” به همراه “کشیک قلب” در شبکه نسیم مینی سریال‌های “کشیک قلب” و “هزارداستان” در غیاب برنامه‌های شاد، به شبکه نسیم آمدند. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، برنامه‌های تلویزیون بعد از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و آغاز فاطمیه و همچنین سقوط هواپیمای اوکراینی، کاملاً به روال عادی برنگشته‌اند؛ به همین خاطر در شبکه نسیم که عمدتاً برنامه‌های شاد روی آنتن می‌روند برنامه “هزار داستان” از شنبه تا جمعه ساعت ۲۲، “کتاب‌باز” شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ و سریال “کشیک قلب” ساعت ۲۰ پخش می‌شوند.
“چهل‌تیکه” با میهمانانی همچون فخرالدین صدیق‌شریف و آزیتا لاچینی در آنتن ظاهر شد و اینکه چه زمانی دیگر برنامه‌های شاد و مفرح شبکه نسیم به آنتن بازمی‌گردند، اطلاع‌رسانی خواهد شد.
مینی سریال “کشیک قلب” به کارگردانی و نویسندگی حسین مهکام و تهیه‌کنندگی علی پورکیانی محصول سال ۱۳۹۵ از امشب، یکشنبه ۲۲ دی‌ماه هرشب ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود. در خلاصه داستان سریال آمده است: پزشک جوانی به نام یوسف که در کودکی تمام اعضای خانواده خود را از دست داده است و فردی بی‌نا..

"هزار داستان" به همراه "کشیک قلب" در شبکه نسیم

مینی سریال‌های "کشیک قلب" و "هزارداستان" در غیاب برنامه‌های شاد، به شبکه نسیم آمدند.

"هزار داستان" به همراه "کشیک قلب" در شبکه نسیم – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، برنامه‌های تلویزیون بعد از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و آغاز فاطمیه و همچنین سقوط هواپیمای اوکراینی، کاملاً به روال عادی برنگشته‌اند؛ به همین خاطر در شبکه نسیم که عمدتاً برنامه‌های شاد روی آنتن می‌روند برنامه "هزار داستان" از شنبه تا جمعه ساعت ۲۲، "کتاب‌باز" شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ و سریال "کشیک قلب" ساعت ۲۰ پخش می‌شوند.

"چهل‌تیکه" با میهمانانی همچون فخرالدین صدیق‌شریف و آزیتا لاچینی در آنتن ظاهر شد و اینکه چه زمانی دیگر برنامه‌های شاد و مفرح شبکه نسیم به آنتن بازمی‌گردند، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مینی سریال "کشیک قلب" به کارگردانی و نویسندگی حسین مهکام و تهیه‌کنندگی علی پورکیانی محصول سال ۱۳۹۵ از امشب، یکشنبه ۲۲ دی‌ماه هرشب ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود. در خلاصه داستان سریال آمده است: پزشک جوانی به نام یوسف که در کودکی تمام اعضای خانواده خود را از دست داده است و فردی بی‌نام و نشان او را از نظر مالی تأمین کرده‌ است در شیفت یکی از شب‌ها با بیمار عجیبی مواجه می‌شود…

واکنش حسن سلطانی به تحریم برخی مجریان تلویزیون/ هنوز خون "حاج‌قاسم" در خیابان‌های بغداد خشک نشده!مهرآوران: باور کنیم که مردم می‌خواهند تلویزیون ببینند/ با خدا قرارداد دارم تا مردم را با طنز بخندانم

بازیگرانی همچون محسن کیایی، لیندا کیانی، آتیلا پسیانی، بهاره رهنما و… در این سریال نقش آفرینی کرده‌اند.

تکرار این سریال نیز در ساعت ۲، ۰۵:۳۰، ۱۰ و ۱۶ روز بعد از شبکه نسیم پخش می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.