تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۵:۰۶
کد خبر : 65617

هرآنچه لازم است پیش از تجربه نسخه PC بازی God of War بدانید

هرآنچه لازم است پیش از تجربه نسخه PC بازی God of War بدانید

هرآنچه لازم است پیش از تجربه نسخه PC بازی God of War بدانید در این ویدیو به مرور تمام اطلاعاتی می‌پردازیم که لازم است پیش از تجربه نسخه پی سی بازی God of War بدانید.
بالاخره بازی خدای جنگ ..

هرآنچه لازم است پیش از تجربه نسخه PC بازی God of War بدانید

در این ویدیو به مرور تمام اطلاعاتی می‌پردازیم که لازم است پیش از تجربه نسخه پی سی بازی God of War بدانید.

بالاخره بازی خدای جنگ برای پی سی نیز منتشر شد تا بازیکنان بیشتری بتوانند در نبردهای کریتوس و پسرش با اساطیر و خدایان اسکاندیناوی باستان با آن‌ها همراه شوند. این بازی در سال ۲۰۱۸ برای پلی استیشن ۴ روانه بازار شد و توانست نظر مثبت اکثر بازیکنان و منتقدان را به دست آورد و نسخه‌ی رایانه‌های شخصی آن هم تا به امروز رضایت حداکثری بازیکنان را به همراه داشته و به محبوب‌ترین بازی هفته‌ی گذشته استیم تبدیل شده است.

همچنین مطالعه کنید:

سیستم مورد نیاز بازی خدای جنگ – God of War

نسخه‌ی پی سی بازی God of War نسبت به نسخه‌ی پلی استیشن ۴ با بهبودهایی بصری و گرافیکی مواجه شده و حتی چند ویژگی و آیتم کوچک نیز به محتواهای درون آن اضافه شده است. به همین خاطر در ویدیو به صورت کامل به بررسی این موارد پرداخته‌ایم.

نسخه پی سی خدای جنگ از فناوری دی‌ال‌اس‌ای (DLSS) پشتیبانی می‌کند. فناوری دی‌ال‌اس‌ای به کمک هوش مصنوعی، رزولوشن بازی را بالاتر می‌برد اما از نظر نرخ فریم، بازی را با رزولوشن پایین‌تری پردازش می‌کند. برای مثال، شما می‌توانید خدای جنگ را با رزولوشن ۱۴۴۰p تجربه کنید، در حالی که فناوری دی‌ال‌اس‌ای، بازی را با رزولوشن ۱۰۸۰p رندر می‌کند. در نتیجه نرخ فریم بدون اینکه کیفیت فدا شود، افزایش خواهد یافت. فناوری انویدیا رفلکس (NVIDIA Reflex) نیز در بازی به کار گرفته شده که تاخیر را به حداقل می‌رساند و می‌توانید واکنش‌های سریع‌تری در مواجهه با دشمنان داشته باشید. ناگفته نماند که این تکنولوژی تنها برای کارت گرافیک‌های آرتی‌ایکس در دسترس خواهد بود.

همچنین شما می‌توانید بازی God of War را به راحتی با کنترلر انجام دهید اما استودیوی سانتا مونیکا وعده داده که آن را به خوبی برای موس و کیبورد بهینه‌سازی کرده است و البته اجازه دارید که دکمه‌ها را شخصی‌سازی کنید. از دیگر ویژگی‌های نسخه رایانه‌ ‌های شخصی بازی خدای جنگ می‌توان به پشتیبانی از مانیتورهای عریض اشاره کرد (نسبت ابعاد ۲۱:۹).

تهیه شده در استودیویگجت نیوزمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.