تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۴:۴۱
کد خبر : 69062

هرآنچه باید درباره نسل سوم آیفون اس ای اپل بدانید؛ پردازنده ، دوربین و اینترنت ۵G

هرآنچه باید درباره نسل سوم آیفون اس ای اپل بدانید؛ پردازنده ، دوربین و اینترنت ۵G

هرآنچه باید درباره نسل سوم آیفون اس ای اپل بدانید؛ پردازنده ، دوربین و اینترنت ۵Gاگر نسبت به خرید نسل سوم آیفون اس ای – iPhone SE 3 تازه معرفی شده اپل کنجکاو شده‌اید، در این پست با بررسی بیشتر آن همرا..

هرآنچه باید درباره نسل سوم آیفون اس ای اپل بدانید؛ پردازنده ، دوربین و اینترنت ۵G

اگر نسبت به خرید نسل سوم آیفون اس ای – iPhone SE 3 تازه معرفی شده اپل کنجکاو شده‌اید، در این پست با بررسی بیشتر آن همراه ما باشید.

اپل شب گذشته در رویداد “Peek Performance” خودش از محصولات جدیدی رونمایی کرد که یکی از آن‌ها نسل سوم آیفون اس ای بود. در حالی که این گوشی پرچمدار نیست، بی‌شک به عنوان مقرون به صرفه‌ترین آیفون حال حاضر اپل گزینه‌ی مناسبی برای کاربرانی است که به دنبال مهاجرت به پلتفرم iOS هستند. و به نظر می‌رسد تعداد آن‌ها کم هم نیست!

بیشتر بخوانید:

آیفون اس ای ۳ معرفی شد؛ تراشه قدرتمند A15 زیر قاب گوشی اقتصادی اپل

به همین بهانه در اینجا قصد داریم به هر آنچه باید در مورد آیفون اس ای ۳ ۲۰۲۲ اپل بدانیم، بپردازیم و شما را بیشتر با این آیفون اقتصادی آشنا کنیم.

طراحی و ابعاد

آیفون اس ای جدید اپل همان ظاهر نسل گذشته خودش را حفظ کرده است که خود آن از بدنه‌ی آیفون ۸ استفاده می‌کرد. این به معنای همان نمایشگر ۴.۷ اینچی و دکمه هوم در زیر آن است. اما در عوض اپل از شیشه‌ی مستحکم به کار رفته روی آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو در این محصول استفاده کرده و آن با گواهی IP67 خود در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.

نسل سوم آیفون اس ای اپل

شما می‌توانید آیفون اس ای جدید را در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز تهیه کنید.

اینترنت ۵G

آیفون اس ای ۳ اکنون اینترنت ۵G را هم ارائه می‌کند. اتصال ۵G یعنی شما می‌توانید همه چیز را سریع‌تر دانلود کنید. البته باید محل زندگی شما از این شبکه پشتیبانی کند.

نسل سوم آیفون اس ای اپل

در نظر داشته باشید که سومین نسل آیفون اس ای فقط از باند زیر ۶ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند و قادر به ارائه پشتیبانی از باند سریع‌تر mmWave 5G نیست.

امکانات

گوشی اقتصادی جدید اپل از چیپست A15 Bionic قدرت می‌گیرد. این همان تراشه‌ای است که سال گذشته در زیر قاب گوشی‌های سری آیفون ۱۳ اپل قرار گرفته بود. این یعنی عملکرد پردازنده و پردازشگر گرافیکی این گوشی نسبت به نسل گذشته خودش تفاوت فاحشی خواهد داشت.

نسل سوم آیفون اس ای اپل

عمر باتری این دستگاه هم بهتر شده است؛ هرچند اپل هیچ چیزی از جزئیات آن را فاش نکرده و فقط به گفتن همین حرف بسنده کرده است.

پیشرفت‌های دوربین

آیفون اس ای ۲۰۲۲ از یک سیستم دوربین ارتقا یافته با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و پشتیبانی از Deep Fusion، حالت Smart HDR 4 و استایل‌های عکاسی (Photographic Styles) بهره می‌برد.

نسل سوم آیفون اس ای اپل

به لطف پردازشگر تصویر در تراشه A15 Bionic، همه‌ی این فناوری‌های نرم افزاری می‌توانند باعث بهبود کیفیت تصویر شوند. بنابراین برای گرفتن عکس‌هایی بهتر لزوماً نباید سخت افزار خود دوربین ارتقا پیدا کند.

تاریخ عرضه و قیمت نسل سوم آیفون اس ای

اپل ۹ روز دیگر این گوشی را رسماً وارد بازارهای جهانی خواهد کرد. پیش‌فروش این گوشی نیز از جمعه آغاز می‌شود. قیمت نسخه پایه این گوشی ۴۲۹ دلار اعلام شده است. نسل سوم آیفون اس ای با نسل گذشته خودش اختلاف قیمت ۳۰ دلاری دارد که ظاهراً این به خاطر اضافه شدن اینترنت ۵G است.

نسل سوم آیفون اس ای اپل

یک گوشی اقتصادی مناسب اکثر مردم

آیفون SE 2022 بهترین آیفون برای کسانی است که با بودجه‌ای محدود به دنبال خرید گوشی‌های اپل هستند. اگرچه بسیاری از امکانات آیفون‌های رده‌بالاتر را نمی‌توانید در این گوشی در اختیار داشته باشید؛‌ اما در عوض iOS 15، سنسور اثر انگشت تاچ آیدی، دوربین عالی با حالت پرتره و اینترنت ۵G در اختیار شما قرار می‌گیرد.

منبع :imoreمنبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.