تاریخ انتشار : شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
کد خبر : 65844

هدیه ایرانسل برای روز مادر و پدر چیست؟

هدیه ایرانسل برای روز مادر و پدر چیست؟

هدیه ایرانسل برای روز مادر و پدر چیست؟ هدیه ایرانسل برای روز مادر و پدر اعلام شد. اپراتور ایرانسل برای تمام مشترکان خود به مناسبت روز مادر و روز پدر هدایای ویژه‌ای را در نظر گرفت که در ادام..

هدیه ایرانسل برای روز مادر و پدر چیست؟

هدیه ایرانسل برای روز مادر و پدر اعلام شد. اپراتور ایرانسل برای تمام مشترکان خود به مناسبت روز مادر و روز پدر هدایای ویژه‌ای را در نظر گرفت که در ادامه با نحوه فعال‌سازی آنها آشنا خواهیم شد.

اپراتور ایرانسل به مناسب سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و همچنین سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر برای تمام مشترکان خود هدایای ویژه‌ای چون بسته اینترنت داخلی و مکالمه ایرانسلی را در نظر گرفت.

هدیه ایرانسل برای روز مادر و پدر

۲ گیگابایت اینترنت داخلی

ایرانسل به تمام مشترکان در روز ۳ بهمن به مناسب روز مادر و روز ۲۶ بهمن به مناسب روز پدر یک بسته اینترنت پرسرعت دو گیگابایتی هدیه می‌دهد. مشترکان اینترنت پرسرعت همراه ایرانسل با شماره‌گیری کد دستوری ستاره ۵ مربع (#۵*) یا با مراجعه به بخش خرید بسته اینترنت پیشنهادی در اپلیکیشن ایرانسل من می‌توانند این بسته هدیه را فعال کنند. البته فرصت استفاده از این بسته اینترنت داخلی تا پایان همان روز خواهد بود.

هدیه مکالمه ۵+۵۰

علاوه بر این، ایرانسل برای مشترکان خود یک هدیه مکالمه ۵+۵۰ را در نظر گرفت که طبق آن مشترکان می‌توانند به ازای هر ۵ دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی، ۵۰ دقیقه ادامه آن را به شکل رایگان مکالمه کنند.

مشترکان می‌توانند این هدیه را در ۳ بهمن به مناسبت روز مادر تا ۲۶ بهمن به مناسب روز پدر فعال‌سازی و استفاده کنند. این بسته با شماره‌گیری کد دستوری #۳*۱*۴۴۴۴* و یا مراجعه به بخش خرید بسته مکالمه پیشنهادی در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من قابل فعال‌سازی است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.