تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۴:۳۹
کد خبر : 62440

هدست واقعیت مجازی اپل نیازی به اتصال به آیفون ندارد

هدست واقعیت مجازی اپل نیازی به اتصال به آیفون ندارد

هدست واقعیت مجازی اپل نیازی به اتصال به آیفون نداردبر اساس آخرین شایعات منتشر شده، هدست واقعیت مجازی اپل قدرت پردازشی بسیار بالایی خواهد داشت و اصلا نیازی به اتصال به آیفون ندارد.
مدت‌هاست که شایعات م..

هدست واقعیت مجازی اپل نیازی به اتصال به آیفون ندارد

بر اساس آخرین شایعات منتشر شده، هدست واقعیت مجازی اپل قدرت پردازشی بسیار بالایی خواهد داشت و اصلا نیازی به اتصال به آیفون ندارد.

مدت‌هاست که شایعات مربوط به هدست واقعیت مجازی اپل شنیده می‌شود و در آخرین مورد از آنها نیز گفته شده بود که این دستگاه برای انجام اکثر امور پردازشی خود به آیفون نیاز دارد و باید به آن وصل شود.

هدست واقعیت مجازی اپل

هرچند که مینگ چی کوئو، تحلیلگر معروف محصولات اپل این هفته اطلاعات کاملا جدید و متفاوتی را ارائه داده است. به گزارش کوئو این هدست برای کار کردن به هیچ عنوان نیازی به اتصال به آیفون نخواهد داشت. در واقع اپل قرار است یک محصول کاملا مستقل را روانه بازار کند.

هدست واقعیت افزوده اپل

بر اساس ادعای کوئو، وظیفه انجام امور پردازشی این هدست بر عهده دو پردازنده خواهد بود. پردازنده اصلی قدرتی همچون تراشه اپل M1 خواهد داشت و اکثر کارهای گرافیکی را انجام خواهد بود. برای یادآوری باید بگوییم که تراشه کم مصرف M1 در مک‌ها و آیپد‌های جدید استفاده شده است و با دارا بودن ۱۶ میلیارد ترانزیستور توانسته عملکردی بی‌رقیب داشته باشد.

پردازنده دوم نیز داده‌های دریافتی از حسگر‌های هدست را مدیریت خواهد کرد. گویا قدرت پردازشی مورد نیاز هدست واقعیت مجازی فراتر از توان آیفون بوده است و به همین خاطر اپل تصمیم گرفته آن را به صورت یک دستگاه کاملا مستقل توسعه دهد.

در واقع محصول جدید اپل را می‌توان یک هدست واقعیت ترکیبی دانست؛ زیرا هم می‌تواند تجربه یک هدست واقعیت مجازی را به صورت تمام و کمال ارائه کند و هم در نقش یک هدست واقعیت افزوده ایفای نقش کند. اپل می‌خواهد در زمان عرضه، هدست این شرکت از گستره زیادی از برنامه‌ها پشتیبانی کند.

هدست واقعیت مجازی (واقعیت ترکیبی)‌ اپل در اواخر سال ۲۰۲۲ از راه خواهد رسید و احتمالا برچسب قیمتی ۳۰۰۰ دلاری را با خود خواهد داشت. به باور کوئو اپل قصد دارد اینگونه هدست‌ها را به حدی در میان کاربران رواج دهد که بتوانند در ده سال آینده در نهایت جایگزین آیفون شوند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.