تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
کد خبر : 70146

هجوم مردم آمریکا برای خرید قرص مقابله با تشعشعات رادیو اکتیو؛ جنگ هسته ای در راه است؟

هجوم مردم آمریکا برای خرید قرص مقابله با تشعشعات رادیو اکتیو؛ جنگ هسته ای در راه است؟

هجوم مردم آمریکا برای خرید قرص مقابله با تشعشعات رادیو اکتیو؛ جنگ هسته ای در راه است؟مردم آمریکا به شکل بی‌سابقه‌ای به خرید قرص یدید پتاسیم برای مقابله با تشعشعات رادیو اکتیو روی آوردند؛ آیا جنگ هسته ..

هجوم مردم آمریکا برای خرید قرص مقابله با تشعشعات رادیو اکتیو؛ جنگ هسته ای در راه است؟

مردم آمریکا به شکل بی‌سابقه‌ای به خرید قرص یدید پتاسیم برای مقابله با تشعشعات رادیو اکتیو روی آوردند؛ آیا جنگ هسته ای در راه است؟

پس از حمله روسیه به اوکراین و آغاز جنگ میان این دو کشور بسیاری از مقامات روسی اعلام کردند مداخله هر یک از کشورهای عضو ناتو از جمله آمریکا به این درگیری باعث شروع جنگ جهانی سوم خواهد شد؛ جنگی که در آن کشورها از مرگبارترین سلاح‌های خود از جمله بمب‌های هسته‌ای استفاده خواهند کرد.

آیا جنگ هسته ای در راه است؟

آمریکا و سایر کشورهای اروپایی با شروع جنگ روسیه و اوکراین تحریم‌های شدیدی را علیه روسیه و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور وضع کردند، اما تحریم‌ها نیز مانع توقف حمله روسیه به اوکراین نشد و این جنگ اکنون بیش از سه هفته است که ادامه دارد.

جنگ هسته ای

تدوام جنگ باعث شد تا گمانه‌زنی‌ها در مورد حملات هسته ای نیز افزایش پیدا کند؛ به گونه‌ای که مردم آمریکا به شکل بی‌سابقه‌ای به خرید قرص یدید پتاسیم برای مقابله با تشعشعات رادیو اکتیو روی آوردند. البته همین تقاضای شدید برای خرید قرص یدید پتاسیم باعث شد تا قیمت آن به میزان چشمگیری افزایش پیدا کند و در برخی از ایالت‌ها نیز نایاب شود.

منبعnypostمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.