تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
کد خبر : 584749

هتل های ساحلی شهر وان

هتل های ساحلی شهر وان

ترکیه جزء یکی از کشورهای محسوب می شود که در نزدیکی با کشور ایران قرار دارد و البته مزیت های فراوانی نیز برای گردشگران و مسافران به همراه دارد و به همین جهت انتخاب بسیاری از ایرانیان برای سفر به خارج از کشور بوده است. در کشور زیبای ترکیه شهرهای متعددی وجود دارد که هر

ترکیه جزء یکی از کشورهای محسوب می شود که در نزدیکی با کشور ایران قرار دارد و البته مزیت های فراوانی نیز برای گردشگران و مسافران به همراه دارد و به همین جهت انتخاب بسیاری از ایرانیان برای سفر به خارج از کشور بوده است. در کشور زیبای ترکیه شهرهای متعددی وجود دارد که هر کدام از آن ها جاذبه های گردشگری فراوانی دارند و البته دیدنی های بسیار زیادی داشته اند که با یک زمان کوتاه نمی توان از همه آنها دیدن کرد به همین دلیل افراد بارها و بارها به ترکیه سفر می کنند تا لذت های جدیدی از سفرشان به دست بیاورند و انتخاب تور ترکیه گزینه اصلی برای مسافران و گردشگران بسیار زیادی می باشد؛ همچنین یکی از شهرهایی که طرفداران بسیار زیادی دارد شهر دیدنی وان است و مرکز خرید های متعدد در کنار جاذبه‌های تاریخی و گردشگری وان موجب می‌شود تا نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند.

اگر می خواهید یک سفر مقرون به صرفه داشته باشید و البته سفر خارجی را تجربه کنید بهتر است که کشور ترکیه را برای مقصد انتخاب نمایید؛ در برخی از آژانس های مسافرتی نظیر تایسیز پرواز تور هایی مثل تور وان برگزار می‌شود که می‌توانند هزینه سفر را به شدت برای شما کاهش بدهد و امکانات فوق العاده ای را در اختیار شما قرار بدهد.

هتل های ساحلی شهر وان

سفر به وان

شاید این سوال را از خودتان بپرسید که چرا از بین کشورهای متعدد و شهرهای مختلف وان به عنوان یکی از بهترین و پرطرفدارترین مقصدهای گردشگری به شمار می رود؟ بد نیست که بدانید موارد متعددی نظیر عدم نیاز به ویزا و مقرون به صرفه بودن در کنار مسافت مناسب و جاذبه های گردشگری فراوان به عنوان دلایل اصلی این انتخاب به شمار می رود.

اگر برای سفر به وان از تورهایی که توسط آژانس های مسافرتی  تایسیز پرواز برگزار میشود استفاده نمایید قطعاً کار خود را در سفر راحت تر کرده اید و نیازی نیست که بابت اقامت یا بلیط رفت و برگشت و… خود استرسی داشته باشید؛ اقامت در وان موضوع بسیار مهمی محسوب می‌شود و شما در شرایطی می توانید یک سفر عالی داشته باشید که اقامتی در یک هتل راحت برای خودتان رزرو نموده باشید.

در ادامه به هتل های ساحلی وان که پرطرفدار و محبوب در شهر وان اشاره شده که بد نیست که با آنها آشنا شوید:

هتل شاهمارن وان

هتل ساحلی شاهمارن جزء هتل های ۴ ستاره لوکسی می باشد که در شهر زیبای وان قرار دارد و از نظر فاصله حدودا با مرکز وان تنها ده کیلومتر فاصله داشته است. تاسیس این هتل به سال ۲۰۰۰ برمیگردد و بازسازی های مختلفی در سال ۲۰۱۱ برای این هتل انجام گردید و منجر به تغییراتی در معماری هتل و دکوراسیون آن شد. با اقامت در این هتل می توانید امکانات مختلفی را در اختیار داشته باشید که بصورت خلاصه شامل اینترنت در اتاق، بدنسازی، اتاق ورزش، لاندری، سونا، آسانسور، اتاق جلسه، کرایه خودرو، تهویه هوا، ترانسفر، نت در لابی، فضای سبز، خدمات اتاق، اعلام حریق، کافی شاپ، آمفی تئاتر، واکس کفش، حمل چمدان، آرایشگاه، اتاق ماساژ، دستگاه عابر بانک، تاکسی سرویس، استخر، لابی، نمازخانه، پذیرش، صرافی، تهیه بلیط، مراقبت کودک، کافی نت، پارکینگ، ماهواره، رستوران، گاوصندوق، میز تور، خدمات فکس، اتاق چمدان می باشد.

این هتل دارای فضای بسیار زیبا و دلنشین می باشد و اقامت در آن یک سفر رویایی را برای شما به همراه خواهد داشت. با اقامت در هتل مریت شاهماران می توانید از پارکینگ اختصاصی برای حمل و نقل سریع استفاده کنید و همچنین به منظور رفاه حال مهمانان عزیز فروشگاههای در هتل دایر شده‌اند که در خصوص خرید پوشاک و خوراک می توانید از آنها استفاده نمایید؛ البته وجود یک باغ سرسبز و یک زمین بازی بزرگ در هتل آن را تبدیل به یک مکان بی نظیر است.

در این هتل سه رستوران به صورت مجزا قرار گرفته است که در آنها می توانید به انواع غذاهای محلی و ترکیه دسترسی داشته باشید و از کباب های خوشمزه که در آن طبخ میشود نیز استفاده کنید؛ همچنین در تمامی وعده ها غذا های متنوع در کنار نوشیدنی های متفاوت در اختیار مهمانان عزیز قرار گرفته میشود. امکانات تفریحی متفاوتی نیز در هتل ساحلی مریت شاه ماران از جمله استخر روباز برای بزرگسالان و آبشار تفریحی برای کودکان نیز در نظر گرفته شده است. امکانات این هتل به قدری زیاد است که شما می توانید ساعت ها در آن مشغول باشید. یک اقامت راحت و بی دردسر و البته لذت بخش در هتل ساحلی مریت شاهماران در انتظار شماست.

هتل دبل تری بای هیلتون

یکی دیگر از هتل های بی نظیر شهر وان به هتل دبل تری بای هیلتون اختصاص داشته است که با دریاچه وان فاصله بسیار کمی دارد و موجب شده تا این هتل با چشم اندازی بی نظیر و جذاب روبرو باشد.

امکانات بسیار متفاوتی در این هتل نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت و تمامی اتاق های آن به صورت کاملاً تمیز و شیک می باشند که به تهویه هوا مجهز هستند و همچنین  اینترنت وای فای به صورت رایگان در اختیار مهمانان عزیز قرار می گیرد.

حمام اختصاصی و صندوق امانات در کنار مبلمان مدرن در اتاقها فضای بسیار راحتی را به ارمغان می آورد و همچنین تمامی اتاق ها عایق صدا بودند و به تلویزیون مجهز هستند. سرو انواع غذاهای محلی و بین المللی در رستوران هتل دبل تری بای هیلتون وان به صورت بوفه میباشد و همچنین می توانید غذاهای دریایی را انتخاب کنید.

هتل های ساحلی شهر وان

افرادی که اقامت در این هتل را انتخاب می‌کنند می‌توانند از امکاناتی نظیر سونا، سالن بدنسازی، استخر پوشیده نیز استفاده نمایند و همچنین خدمات ماساژ و حمام ترکی نیز در اختیار آنها قرار می گیرد.

این نکته توجه داشته باشید که در زمان سفر شما به هر شهر یا کشوری اگر به خوبی محل اقامت خود را مشخص نکنید نمی توانید یک سفره راحت و لذت بخش را تجربه کنید؛ قبل از هرچیزی تحقیقات لازم را در خصوص هتلی یا مکانی که قرار است در آن اسکان یابید ، انجام بدهید. تایسیز پرواز مفتخر است که در اجرای تمامی تورهای خود از جمله تور وان بهترین محل های اقامت را برای مهمانان عزیز در نظر میگیرد.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.